HALLO KRISTIANSANDS JENTER

ORIGINAL: Camomama

Dette blir knall[:)] Håper flere kan da!!

Seagirl: Jeg kan gjerne sitte på, det hadde jo vært helt supert[:D] Jeg kan bare ta den lille vogna da, for du har stasjonvogn? God plass??

Nå ringte akkurat S-I og sa at båten kommer inn på mandag, så mulig vi drar inn mandag, men jeg skriver her på sida i morra om vi drar inn eller ikke...

ja har stasjonsvogn[:D] ford 2009. skal være god plass i den altså[:D]

[:(] babysvømming på oss på tirsdager... Vil gjerne bli med neste gang....

ORIGINAL: Nann

[:(] babysvømming på oss på tirsdager... Vil gjerne bli med neste gang....

aaah kjedelig

Jeg kan komme etter timen :)
Skal på det jeg skrev om til deg i pm, Malin. Så vet ikke hvor lang tid det tar og sånn, men jeg triller nok uansett innom sentrum, så da kan jeg se om dere ennå sitter der eller ikke ;)

ORIGINAL: Augustpia10

Jeg kan komme etter timen :)
Skal på det jeg skrev om til deg i pm, Malin. Så vet ikke hvor lang tid det tar og sånn, men jeg triller nok uansett innom sentrum, så da kan jeg se om dere ennå sitter der eller ikke ;)

aah det kommer jo helt ann på om de finner noe det ;) Men trur ikke det tar lenger enn en halv time..
Flott om du kommer nedom
så kan vi kanskje ta følge hjem :P

Topp [:)]
Foressten seagirl, hvis ikke du har planer i morgen allerede så skal det være et babytreff kl 11 på bibioteket på Vigeland [:)]
Det er en liten gjeng med babyer som skal treffes og kjase litt[:D] Hadde vært gøy om du og hadde sjans til å komme[:D]

Foressten seagirl, hvis ikke du har planer i morgen allerede så skal det være et babytreff kl 11 på bibioteket på Vigeland [:)]
Det er en liten gjeng med babyer som skal treffes og kjase litt[:D] Hadde vært gøy om du og hadde sjans til å komme[:D]

Hm hørtes skummelt ut He He
Hvor ligger biblioteket?
Hvis vi våkner tidlig skal du ikke se bort i fra at vi dukker opp :p

ORIGINAL: Seagirl123

Hm hørtes skummelt ut He He
Hvor ligger biblioteket?
Hvis vi våkner tidlig skal du ikke se bort i fra at vi dukker opp :p

hehe.. Biblioteket er i det nye kuturhuset.. Altså kommunehuset, rett med spar[:D]
Jeg sendte invitasjon til deg på fb, kanskje noen av de som kommer var på 4 mnd treffet på helsestasjonen også[:)]

Altså samme bygget som helsestasjonen?

Altså samme bygget som helsestasjonen?

Ja, det blir jo det, bare dette er den nye bygningen liksom[:)] Du går inn den døra FØR der du går inn til helsestasjonen..
Haha, jeg er elendig på å forklare [8D] Men det blir liksom på midten av det nye bygget, du ser det nok.. Det er kafè med en gang du kommer inn[:D] Det er ei som har reservert et rom der inne, men det er jeg usikker på selv hvor er.. Så jeg må nok bare spørre i disken der! [:)]Det er jo ikke just sååå stort[8D][:)]

Beate kunne ikke på tirsdag hun heller ;)
Men hun lurte på mandagen i stedet.
Er det flere som kan da?
Hvis ikke dere kan Camilla, augustpia og Seagirl så tar vi det jo selvfølgelig på tirsdagen heller[:)]

ORIGINAL: Malin A

Er det flere som kan da?
Hvis ikke dere kan Camilla, augustpia og Seagirl så tar vi det jo selvfølgelig på tirsdagen heller[:)]

Muligens jeg kan mandag... Men det vet jeg ikke helt sikkert før lørdag ettermiddag...[;)]

ORIGINAL: Malin A

Er det flere som kan da?

Muligens jeg kan mandag... Men det vet jeg ikke helt sikkert før lørdag ettermiddag...[;)]

ok da ser vi på lørdag da

Vi kan desverre ikke på mandag, men bare ta for det dere.. Er vel bedre å bare ta en dag og kanskje heller litt oftere, er jo veldig vanskelig å få det til å klaffe for alle uansett. Så kommer de som kan :)

Vi kan desverre ikke på mandag, men bare ta for det dere.. Er vel bedre å bare ta en dag og kanskje heller litt oftere, er jo veldig vanskelig å få det til å klaffe for alle uansett. Så kommer de som kan :)

ja det er akkurat det det er.
Men blir feil for meg å avtale mandag istedenfor når jeg igrunnen bare bytter ut en person. Skjønner?
For meg kan vi gjerne ta det på tirsdag allikavell altså

Jeg tenker slik at nå er det du (igjen ;!) som er flink initiativtaker og da bestemmer du dato, tid og sted[:D]
Føler ofte i flere sammenhenger enn her altså, at det blir så rotete og klussete når man er mange og man skal prøve å få det til å klaffe for alle. Er jo en VELDIG fin tanke, men blir fort stress og ender ut i ingenting..
Meeen, det er nå bare mi mening da ;)

Så jeg foreslår at du står ved du tenkte først, så kommer de som kan ;) Om man bare er to-tre stykk så kan det jo bli trivelig for det ;)

Jeg tenker slik at nå er det du (igjen ;!) som er flink initiativtaker og da bestemmer du dato, tid og sted[:D]
Føler ofte i flere sammenhenger enn her altså, at det blir så rotete og klussete når man er mange og man skal prøve å få det til å klaffe for alle. Er jo en VELDIG fin tanke, men blir fort stress og ender ut i ingenting..
Meeen, det er nå bare mi mening da ;)

Så jeg foreslår at du står ved du tenkte først, så kommer de som kan ;) Om man bare er to-tre stykk så kan det jo bli trivelig for det ;)

ja men da fortsetter vi på tirsdag så kan du komme etter greia de :D
jeg er foresten veldig spent på hvordan det går [;)]

Det er vi også.. Tror i utgangspunktet ikke at det er noe, men syns det er verdt å sjekke istedenfor å lure ;)
Vi ses!! GOD HELG

Mandagen passer like bra som tirsdagen her[:)]

Back
Topp