HALLO KRISTIANSANDS JENTER

Vi fortsetter på TIRSDAG siden Augustpia kunne da [:)]

Hallo i natten jenter[8D]

Det passer for meg både mandag og tirsdag... Så dere bestemmer[:D]

tirsdag ;) ;)

gleder meg

Hei, er det lov å slenge seg på? Hadde vært moro og treffa noen av dere [:D] Men kan bare komme, dersom jeg får reparert bilen innen den tid.

SELVFØLGELIG [:D][:D][:D]
håper bilen blir i orden da.
bare å møte opp[;)]

Ja, da skal jeg prøve på det. Har krasjet i hjel frontlykta. Fikk den nye i går, så får se om jeg eller mannen får bytta den selv. Hvis ikke må jeg på verksted, da får jeg den sikkert ikke ferdig.
Aldri bytta en hel frontlykt før, jeg. [:D]

nei der kan jeg IKKE hjelpe deg[8D]
håper dere er litt handye

Hehe, til vanlig ja. Vært ute og sett på denna Golfen min. Må demontere hele frontpanelet for å bytte lyset. Da må jeg nok ha den på verksted :( Har ikke garasje her heller, og ikke lysten på å legge meg på isen ute. Men kanskje jeg kan være med neste gang... [:D]

ORIGINAL: avelilith

Hehe, til vanlig ja. Vært ute og sett på denna Golfen min. Må demontere hele frontpanelet for å bytte lyset. Da må jeg nok ha den på verksted :( Har ikke garasje her heller, og ikke lysten på å legge meg på isen ute. Men kanskje jeg kan være med neste gang... [:D]

så kjedelig :(

Hei på dere snupper!!

JEG KOMMER MEG IKKE NED BAKKEN I DAG[:@] Det har regna i natt, så nå er det speilis ned hele bakken vår [:(]
Tørr ikke ta sjansen på vogna ned der i dag altså!!! (jeg trynte ei gang i forrige uke med vogna, så den kanta og Mads datt uta.. så har fått litt skrekken ja[&:]) drit kjipt!!! Men men, får ikke gjort noe med det:(

Men kos dere på kafè dere! Kleeeem fra meg[:)]

ORIGINAL: Malin A

ORIGINAL: avelilith

så kjedelig :(

Jaaa, fikk så klart ikke verkstedtime før onsdag heller :(

nei nå var det mange som ikke kom gitt [:(]

Åssen hadde dere det da??? Var det koselig??? Har lyst å være med neste gang (da funker sikkert bilen igjen og [:D])

var super koselig[:D]

Du må gjerne hive deg med neste gang vettu

Back
Topp