Hallo jenter

Men hvis jeg skal forholde meg til mensteemin så er jeg 4+5 i dag så da er det litt skummelt at digital viste 1-2 i går da?
Jeg hadde skikkelig eggstokk stikkninger 21 januar c for det har jeg skrevet opp. Er bare det at jeg hadde veldig vondt i eggstokken den 29 så keg tenkte at det var eggløsning. Får vel vente i et par uker til og bestille tul

Last edited:
Men hvis jeg skal forholde meg til mensteemin så er jeg 4+5 i dag så da er det litt skummelt at digital viste 1-2 i går da?
Jeg hadde skikkelig eggstokk stikkninger 21 januar c for det har jeg skrevet opp. Er bare det at jeg hadde veldig vondt i eggstokken den 29 så keg tenkte at det var eggløsning. Får vel vente i et par uker til og bestille tul

Gratulerer så mye! Jeg er 4+5 idag og hadde 1-2 på digital igår. Det bekymrer ikke meg. HCG nivåene er veldig individuelle hos folk. Med sønnen min fikk jeg 2-3 først når jeg var 5+et eller annet.. så tror ikke du skal tenke så mye på det isåfall.

Vet du hvor lange sykluser du har i forhold til å beregne terminen?

Jeg har ikke peiling egentlig siden jeg pco så har/hadde jeg veldig skjeldent mens når vi prøvde å bli gravid med sønnen vår. Men fra pille slutt i desember til neste mens tok det akkurat 4 uker, fikk mensen 9 januar, hadde stikkninger i eggstokken den 21 januar men den 29 hadde jeg skikkelig smerter så tenkte jo at det var el? Fikk første svake strek på billigstrimmel på onsdag. Blir ikke klok på dette jeg Hehe. Det er jo 5-6 dagers forskjell :finger: det er mye så tidlig det haha

Back
Topp