Hallo jenter

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Da var det vår tur da
Vi har en sønn på 5 år fra før som vi brukte 1 år og 10 mnd på pga min pco
Var hos gyn og hun sa at det så normalt ut men vi måtte kanskje ha hjelp med hormoner så det skulle gå fortere denne gangen.
Sluttet på pilla i desember fikk mensen og fikk mensen igjen 9 januar Hadde kraftig EL smerter den 29 januar.
Testet på onsdag men da med supersvak strek og har testet med disse teite billigtestene hent til i dag. Dro å kjøpte meg digital test og der poppet det opp gravid 1-2. I følge mine beregninger er jeg 3+5 i dag. Så håper jeg virkelig at dette går veien. Har litt ømme pupper, veldig trøtt og kvalm på kvelden. Og jeg har mens murringer(håper dette er normalt)

Så da håper jeg at jeg kan være i denne oktobergruppa sammen med dere

Skal få lagt inn bilder å, men kontoen min er låst fra macen siden jeg trykka feil passord

Sånn, da fikk jeg endelig inn bilder :) tusen takk.. Blir spennende dette :)

Gratulerer!!

Jeg driver å prøver å regne meg frem til riktig termin.
Hvis jeg legger inn først4e blødningsdag i siste mens så er det det 9.1 og da er jeg 4+4 i dag, men legger jeg inn dagen jeg tror jeg hadde EL pga smerter som var 29.1 så er jeg 3+5 i dag.. Hva tror dere?

Gratulerer. Man kan ha smerter etter el og av diverse grunner. Tror jeg hadde forholdt meg til mestermin og endret etter oUL.

Back
Topp