Hallo jenter:)

Chante86

Flørter med forumet
Koss fynke d me dokk ang kjøring te føden??

Kjenne eg grue mg vilt te å reisa inn denne gang....
For 4 år si fødte jeg en jente,kom til føden 21,55 å 22,25 va hu ude,2 år senere fikk jeg en gutt... Vanne gikk å ringte til føden (sus) spurte om å få sykebil men d fekk me kje å måtte klara å komma oss inn på egen hånn,dvs at me måtte ta taxi si me kje hadde bil sjøl å d va jul... Heldigvis va d ein ledig bil så konne hjelpa oss... Vanne jekk heima 17.30 å 18,30 kom taxien... På vei inn (hallveis) bur øve ein time i fra sus klarte eg kje mer å MÅTTE få sykebil så eg hadde 2 press rier å 10 cm åpning... Hadde d kje vært for at me fekk denne sjugebilen i mote hadde eg født i taxien.... Vi stoppet på en rasteplass 18,55 å 19,05 va gutten ude... Fikk beskjed på sus at d e kje sikkert eg ville føda liga fort så sist,men der tok di feil! Mannen i i hus + taxi mannen måtte sjøl ringa å stressa å kava for å faktisk få ein bil i mote oss...

Har man kje rett på sykebil når d kje e andre altarnativ???? Synst dette va toppen på kagå å behandla oss sånn.... Gutten va kall når an kom ud å eg sitte ijen me mange tanker itte på - Ka hadde sjedd derform eg hadde født i den taxien... :P

Jeg vet ikke hvordan det er med sykebil og sånn, men ville ha snakket med legen om det. H*n vet sikkert hvordan det er.
Merker jeg å gruer meg til reiseveien. Sist hadde jeg bare 10 min til sykehuset. Nå har jeg godt over en time.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Her kom fødselen så raskt i gang sist, så når jeg ringte sendte de sykebil med en gang. Fødte i ambulansen 2 kmhjemmefra.

Tror ikke man kan planlegge å få ambulanse, så lenge det ikke er i full gang når man ringer. Men ikke vet jeg?
Trodde at man må planlegge reisen selv, og eventuelt få noen du kan ringe til som kan kjøre deg

Vi har seks mil og en ferje til sykehuset. Er spent på neste gang. Regner meg at det planlegges litt da jeg hadde morkakeløsning sist gang og fikk småen 17 minutter etter at vi parkerte på sykehuset med KS. Nervøs for den lange veien, at ferja ikke går, at jeg får morkakeløsning igjen og helikopteret er opptatt. Håper jeg kan være på sykehuset på slutten.

Eg vart sendt med ambulanse, og mannen kjørte rett bak.. fikk ikke valg, fostervannet var så grumsete og mørkt at jordmora hadde bestilt ambulanse med engang hun hadde lagt på med meg...
Blir spennende å se hvordan det blir denne gangen :)

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Back
Topp