Hallo jenter!!

Linnimor

Glad i forumet
Ikke vært inne den siste uken jeg da...
Åssen går d me dere??

Helgen som var dro vi og to vennepar til Ullared, handlet og sov i hytter litt utenfor. Det va kos! Lille va hos mormpren sin å kooooste seg=)
Denne uken har jeg vært syk=( til å med feber,noe som IKKE skal være mulig!hehe...
Bedre nå men plutselig fikk lillemor feber nå på ettermiddagen da,håper virkelig det går fort over for henne!!! stakkars...

Åsså har jeg vært på to jobbintervjuer, begge virket veldig bra og jeg er helt oppspilt! har aldri hatt en fast jobb før jeg så håper viiiirkelig det går i boks nå!! virket egentlig som begge likte meg å ville gi meg jobb da så*håpehåpehåpe*
Liten oppdatering fra meg(samt litt fyllmasse til et ganske så dødt forum..?)

Va skjer hos dere om dagen da???

Helluen

Krysse xxxxxxxxxxxxxxxxxxx for at du får jobben
Ullared, var det gøy? Prøver å overtale samboeren min til å være med dit i sommer, hihi. Vi skal til foreldrene hans i sverige og derfra er det 2.5 times kjøre tur, så syns vi skal ta en dagstur jeg, hihi.

Ellers skjer det ikke mye. Jeg har arb.helg nå og starter ferien på mandag

Ha en super helg

Jada va gøy der! fikk handlet en god del faktisk..liker å shoppe rengjøringsmiddler å sånn der jeg da..hehe.. Hvis dere drar dit så dra tiiiiidlig! greit å slippe kø,men jeg har vært der 5 ganger ca og aldrig stått i kø.

Å,deilig med ferie!! da får du koooose deg masse,men kommer innom her allikevel vel?=)

Huff kjedelig å være syk, godt du er bedre! Håper jenta de kommer seg fort:)

Så gøy med jobbintervjuer! Godt når man kommer ut med en god følelse, håper du får en jobb du ønsker deg

Ja her er det virkelig stille om dagen, ikke mye aktivitet akkurat...rart å tenke på hvor mye "liv" det var her før! Var jo ikke så flink å skrive mye selv, så skal vel ikke klage..men rart!

Nå er vi snart i feriemodus her i huset. Mannen min går ut i permisjon 1 juli, da har vi hele mnd sammen alle 5. Gleder meg:) Gruer meg masse til 1.august igjen da og jobb, men det er leeeenge til......Huff nei, det går alt for fort...

Får nyte tiden som er igjen...

Ullared har jeg ikke vært på før, men så litt på det som gikk på tv..hadde nok fint klart å shoppe en del der ja!;)

Lykke til med mulig ny jobb og god bedring igjen til jenta de!

Back
Topp