Hallo igjen!

BambinoLukas

Gift med forumet
Nå har vi endelig kommet hjem fra to ukers ferie. Første uken var vi i Danmark og det var veldig koselig med diverse parker og utflukter. Greit vær hadde vi også.
Andre uken var vi i Sverige på campingvogna til mamma og stefaren min. Regn, regn, regn..... Skulle egentlig ha vært der til søndag men nå gadd vi ikke mer så vi dro hjem i dag..

Og nå i ferien har vi ihvertfall funnet ut at Lukas HATER å kjøre bil! Han skriker og sutrer hele tiden i bilen og vi har prøvd ALT! Stakar, det er ikke greit for han heller da når vi liksom MÅ kjøre for å komme fram... Men det blir selvfølgelig mange stopp...

I tillegg har han fått en øyeinfeksjon i ferien. Vi måtte oppsøke legevakt i Sverige for å få en lege til å se på det...
Også får han flere tenner nå og er skikkelig plaget med det....
Også fikk han flått på halsen i Sverige. ÆSJ!!!!!! Vi fikk heldigvis fjernet den uten problemer....

Så sambo og jeg ble enige i stad: Borte bra men hjemme best. Nå syns jeg det var skikkelig deilig å komme hjem igjen!! [:D]

Og til alle som har fylt 1 år mens vi har vært borte:

GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRS DAGEN!  Klem fra Lukas og mamman [:)]

(Ble skikkelig langt men.....)

Velkommen hjem [:)]

Borte bra men hjemme best ja[;)]

Velkommen hjem[:D]

Uff kjedelig med dårlig vær på ferie, og merker det oxo på Emily at det ikke er like stas og kjøre bil lenge om gangen.

Ja borte bra men hjemme best, så velkommen hjem.

Vi reiser til spania på mandag og blir vekke i 12 dager, gjett om jeg gleder meg da[:D]

ORIGINAL: Ferraribabe

Uff kjedelig med dårlig vær på ferie, og merker det oxo på Emily at det ikke er like stas og kjøre bil lenge om gangen.

Ja borte bra men hjemme best, så velkommen hjem.

Vi reiser til spania på mandag og blir vekke i 12 dager, gjett om jeg gleder meg da[:D]

Skjønner veldig godt at du gleder deg til det. Tenk å få litt sol og sommer på kroppen... [8D] [:)] Håper dere får en kjempefin tur. Vi skal til syden i november så vi har ihvertfall noe å se fram til. [:D]
God ferie og kos dere masse! [:D]

Back
Topp