hallo igjen!

millemax

Glad i forumet
hei hei.
har ikke hvert her på en stund nå...ligget på A-hus på observasjon i hele romjulen, for premature rier...heldigvis litt bedre nå etter beroligende og fått sove hjemme i egen seng.
var hos jordmor på ny kontroll idag, da det viser seg at jeg karnskje har fått svang.forgiftning i tilegg, så må på ny kontroll på tirsdag for og undersøke det nermere, og får jeg mer vondt i hodet eller hovner opp så er det rett på sykehuset, igjen....nå er jeg så utrolig lei og sliten at det finns ikke ord!!!

har det skjedd noe nytt med dere andre februar mammar da??
heldigvis ikke lenge igjen nå jenter[:D]

klem.

uff det hørtes trist ut å ligge på sykhuset. Glad jeg har fått være hjemme hele veien. Skal krysse fingerne for deg angående svangeskaps forgiftningen. lykke til[;)]

håper alt går bra me deg. Ja det er jammen bra det nermer seg slutten. Selv om jeg ikke skal klage. Har ikke noe problemer annet enn jeg kaster opp hver morgen. Men d har blitt en vane.

lykke til. [;)]

Uff det hørtes ikke ut som noen gøyal romjul nei.. Er veldig glad for at jeg har fått være hjemme hele tiden, selv om jeg har hatt mye kynnere. Krysser fingrene og håper at du ikke må innlegges for svangerskapsforgiftning da.. Ting kommer skjeldent alene... og noen får liksom alt... Lykke til på kontroll!
Ellers har jeg det nå bra! 3 dager igjen på jobb, før jeg går ut i permisjon! Tror det blir lange dager etter det! Magen er mer i veien og gleder meg mer og mer til å få holde på jordbæret!

Håper du slipper sv.forg.! Det er noe dritt[&:].
Tross alt godt at du har så få uker igjen, i tilfelle de må ta ut barnet ditt.
Kjedelig å ligge på sykehuset også, tipper dagene ikke gikk veldig fort der... Du må i alle fall ha masse lykke videre![:)]

hei millemax[:D]
huff....sikkert ikke noe gøy å ligge på sykehuset i lengre tid.....å det med svangeskapsforgiftningen hørtes ikke bra ut[:(]men det går nok bra skal du se[:)]
Jeg trodde også jeg hadde SF,men snakket med jordmor,har tatt en urinprøve idag å den var helt fin,så hun sa vi bare kunne slappe av[:D]Ble kjempe lettet[:)]

Heisann[:)] Kjedelig å tilbringe romjulen på sykehus! Håper det går bra med deg og at du slipper sv.forgiftning. Ikke no gøy det. Men ikke lenge igjen heldigvis! LYKKE TIL[;)]

Det hørtes ikke ut som noen fin jul det da.. men godt du er hjemme nå da, og håper på at det ikke utvikler seg videre.

Ønsker deg masse lykke til, det er jo ikke lenge igjen nå[:)]

Klem[:)]

Hei på deg[:)]
Huff, skummelt med sv.forgiftning....
Nå er det heldigvis ikke så lenge igjenn!!!
Jeei[:)]
Lykke til![:D]

Hei Millemax!

Så koselig å se deg igjen.. Jeg kom plutselig på deg forrige dagen jeg, og hadde tenkt til å "etterlyse" deg.. he he.. Men da slapp jeg det.. [;)]

Huff så trått du må ha hatt det i det siste da? Hørtes ikke noe særlig ut akkurat!
Håper du ikke har svangerskapsforgiftning da, og at du holder deg såpass frisk resten at du slipper å være på sykehus.

Her er alt bare fint! Bare går å venter og venter og venter.. [:)]

God bedring, Millemax! Koselig å ha deg her igjen!! [:D]

hei hei.
tusen takk for det jenter[;)]
ja gudskjelov ikke lenge igjen nå....noen uker til så sitter vi der med nurket vårt i armene, blir godt[;)]

håper det går bra med dere alle, og håper dere holder dere friske og raske til den tid.

stor klem.

Back
Topp