Hallo i natten:)

jhygtfrdew

Gift med forumet
Jeg sitter nå på jobb.. Rolig akkurat nå, så da blir det babyverdentid.. Hehe.. Lille i magen styrer veldig kjenner jeg. Hærlig!!!

Flere nattranglere eller???

Sorry, K, ingen nattrangler her! Er i Trøndelag en tur i helga for å feire svigermors 60 års dag, og var så utslitt at vi la oss før 23 i går.. :)

Hadde du en fin vakt?

Aah. . Våkna får 30min siden jeg. Sambo har faktisk stått opp med snuppa så skal prøve og sove litt til :D

Sorry, K, ingen nattrangler her! Er i Trøndelag en tur i helga for å feire svigermors 60 års dag, og var så utslitt at vi la oss før 23 i går.. :)

Hadde du en fin vakt?

Så fint at dere tok med mildværet til oss:) ( bare minus 1,4 grader her nå!) :)

Vakta var bra den, litt travellt innimellom, med da går jo vakta fortere, så passer meg supert:)
Er nyoppstått nå, så litt tummelumsk:)

Såppass ja, det var tidlig på en lørdagskveld ja, men helt sikkert veeeldig godt:)

psssssst!!!! Vi har forresten begynnt å se: How I meet youre mother... TAKK for tipset, vi storkoser og og ler mye!!!

Så fint at dere tok med mildværet til oss:) ( bare minus 1,4 grader her nå!) :)

Vakta var bra den, litt travellt innimellom, med da går jo vakta fortere, så passer meg supert:)
Er nyoppstått nå, så litt tummelumsk:)

Såppass ja, det var tidlig på en lørdagskveld ja, men helt sikkert veeeldig godt:)

psssssst!!!! Vi har forresten begynnt å se: How I meet youre mother... TAKK for tipset, vi storkoser og og ler mye!!!
Men mildvær eller ikke, for en grusom "snø" dere har her!? Skikkelig bysnø, steinharde klumpa i veikanten med et tykt lag svart eksosstøv på! Østlandet er hvitt og nydelig :P

Skikkelig kul serie, venter på nye episoder fra USA vi nå!

Vi vender snuten hjem i morgen, håper vi får mildværet med hjem igjen da. Har vært gjevnt 14-15 minus i det siste!

Men mildvær eller ikke, for en grusom "snø" dere har her!? Skikkelig bysnø, steinharde klumpa i veikanten med et tykt lag svart eksosstøv på! Østlandet er hvitt og nydelig :p

Skikkelig kul serie, venter på nye episoder fra USA vi nå!

Vi vender snuten hjem i morgen, håper vi får mildværet med hjem igjen da. Har vært gjevnt 14-15 minus i det siste!

Snø? Vi har jo ikke snø.. Bare noe gammelt skvip som ble igjen etter at den regna bort... Jeg sitter å venter og venter på snø jeg. Håper og tror at det kommer hvit fin snø som blir værende en stund ganske snart... :)

Håper turen hjem gikk fint;)

Back
Topp