jhygtfrdew
Gift med forumet
Jeg sitter nå på jobb.. Rolig akkurat nå, så da blir det babyverdentid.. Hehe.. Lille i magen styrer veldig kjenner jeg. Hærlig!!!
Flere nattranglere eller???
Flere nattranglere eller???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry, K, ingen nattrangler her! Er i Trøndelag en tur i helga for å feire svigermors 60 års dag, og var så utslitt at vi la oss før 23 i går..
Hadde du en fin vakt?
Men mildvær eller ikke, for en grusom "snø" dere har her!? Skikkelig bysnø, steinharde klumpa i veikanten med et tykt lag svart eksosstøv på! Østlandet er hvitt og nydeligSå fint at dere tok med mildværet til oss( bare minus 1,4 grader her nå!)
Vakta var bra den, litt travellt innimellom, med da går jo vakta fortere, så passer meg supert
Er nyoppstått nå, så litt tummelumsk
Såppass ja, det var tidlig på en lørdagskveld ja, men helt sikkert veeeldig godt
psssssst!!!! Vi har forresten begynnt å se: How I meet youre mother... TAKK for tipset, vi storkoser og og ler mye!!!
Men mildvær eller ikke, for en grusom "snø" dere har her!? Skikkelig bysnø, steinharde klumpa i veikanten med et tykt lag svart eksosstøv på! Østlandet er hvitt og nydelig
Skikkelig kul serie, venter på nye episoder fra USA vi nå!
Vi vender snuten hjem i morgen, håper vi får mildværet med hjem igjen da. Har vært gjevnt 14-15 minus i det siste!