Hallo hormoner!!

Sitter på jobb og blir tutrete om jeg ikke får det svaret jeg vil ha på Mail. Herregud det her går ikke bra...... :sorry: kan "overstadig grining" være sykmeldingsgrunn?? :shifty:
 
Sitter på jobb og blir tutrete om jeg ikke får det svaret jeg vil ha på Mail. Herregud det her går ikke bra...... :sorry: kan "overstadig grining" være sykmeldingsgrunn?? :shifty:
Haha, uff. Satt og småkjefta på jobb her på fredag på grunn av et teit svar på en mail jeg og. Måtte beherske meg litt.
 
Her om dagen kjente jeg godt hormonene!! [emoji85] vi var på et fjellhotell, og damen bak skranken visste ikke hva kundeservice handler om, så det ble litt krangling.. jeg måtte til slutt bare gå ut og gå meg en tur, kom meg til bilen og måtte bare sette meg inn, for tårene kom i en vill fart [emoji28] det verste var å skulle prøve å skjule hele greien for gjengen vi var der med, for ingen av dem vet at jeg er gravid [emoji23][emoji85]
 
Her om kvelden lå jeg og hulka og grein i senga etter at vi hadde lagt oss.. Stakkars sambo skjønte ingenting, og lurte på om han hadde gjort noe.. Neida, han hadde ikke det:) Jeg hadde bare plutselig kommet på at da vi lovet søstra mi å være hos de i jula, så betydde jo det, naturlig nok, at vi ikke skal være hos svigers. Og det hadde jeg fryktelig dårlig samvittighet for:rolleyes::bag:
Skal nevnes at svigers ALLTID stiller opp for oss, vi er nesten naboer, og har vært der i jula de 3 siste årene. Så nå følte jeg at jeg svikta dem totalt:eek: Sambo syns jeg var søt (og ble nok litt letta;)) da han fant ut hva som var galt:p
 
Her om dagen kjente jeg godt hormonene!! [emoji85] vi var på et fjellhotell, og damen bak skranken visste ikke hva kundeservice handler om, så det ble litt krangling.. jeg måtte til slutt bare gå ut og gå meg en tur, kom meg til bilen og måtte bare sette meg inn, for tårene kom i en vill fart [emoji28] det verste var å skulle prøve å skjule hele greien for gjengen vi var der med, for ingen av dem vet at jeg er gravid [emoji23][emoji85]

Det er ikke alltid like lett å skulle holde hormonene i sjakk, nei:p
 
Ja merker det veldig godt...Hehe...klipp på TV eller noe unga gjør, så blir fort rørt
 
Last edited:
Har fått til å kontrollere tårene nå, men da har temperamentet tatt over! [emoji23][emoji85] blir sååå sinna for tiden! Mest på meg selv da, heldigvis [emoji23]
 
Fikk totalt sammenbrudd i går etter å ha fått parkeringsbot selv om jeg hadde betalt! Hadde betalt for feil sone i appen, så kunne jo ikke klage på bota hellet, men fyyy søren så urettferdig jeg syns det var. Brukte hele ettermiddagen på å slutte og grine[emoji23][emoji13][emoji85] #hormonella[emoji23]
 
Back
Topp