Hallo halsbrann

Belkin

Elsker forumet
Hadde nesten glemt at jeg var så plaga med halsbrann sist jeg gikk gravid - men plutselig kom jeg på det gitt... Jeg virkelig gleder meg til å knaske halsbranntabletter og Loveharts - NOT! 

:) 

Hei
Jeg var veldig plaget med det sist jeg også, men fant reddningen...MANDLER...var en gudslykke den dagen jeg ble tipset om det!:)

jeg var veldig plaga på slutten av svnagerskapet sist. Jeg tygde link til den store gullmedaljen men det funka ikke alltid. Noen ganger plaga halsbrannen meg hele natta... isj. Men ett glass melk funka litt og det å ligge unna appelsiner på kveldene, som jeg selvfølgelig hadde dilla på

Hei Belkin,
er du ikke også i nov 09?

Jeg drakk masse melk og det hjalp litt. Kunne ikke spise så mye smør og sånne ting.

Men asj det hadde jeg nesten glemt jeg også. Gleder meg absolut ikke til halsbrann.

Å neeii. Hadde glemt det. Var sinnsykt plaget kveld og natt sist, men tror det begynte senere. Tips om mandler er notert!

Kristin982 skrev:
Hei Belkin,

Jeg drakk masse melk og det hjalp litt. Kunne ikke spise så mye smør og sånne ting.

Men asj det hadde jeg nesten glemt jeg også. Gleder meg absolut ikke til halsbrann.

Hei emoticon Joda, jeg er i november 09. Er du der også? Er litt dårlig til å huske nick dessverre..
Nei det er ikke noe moro med halsbrann emoticon Det er vel sånn at en gjerne glemmer det ubehagelige fra svangerskapene... Får bare ta i bruk alle hjelpemidler så skal vi nok klare oss emoticon

Belkin skrev:
Kristin982 skrev:
Hei Belkin,

Ja jeg har en gutt som er født i november, men jeg var vel ikke så aktiv med skrivingen der og da. Husket navnet ditt da emoticon
Men så koselig, da er vi igjen i samme mnd. emoticon

Håper at halsbrannen venter litt og at det ikke blir så ille igjen.

Hei emoticon Joda, jeg er i november 09. Er du der også? Er litt dårlig til å huske nick dessverre..
Nei det er ikke noe moro med halsbrann emoticon Det er vel sånn at en gjerne glemmer det ubehagelige fra svangerskapene... Får bare ta i bruk alle hjelpemidler så skal vi nok klare oss emoticon

Kristin982 skrev:
Belkin skrev:
Kristin982 skrev:
Hei Belkin,

Ja jeg har en gutt som er født i november, men jeg var vel ikke så aktiv med skrivingen der og da. Husket navnet ditt da emoticon
Men så koselig, da er vi igjen i samme mnd. emoticon

Håper at halsbrannen venter litt og at det ikke blir så ille igjen.

Måtte jo inn å snike litt på deg da, og da "kjenner" jeg deg jo igjen emoticon
Så moro at vi skal ha i samme mnd igjen! Har du tenkt noe på hvordan du skal forklare/fortelle om babyen i magen til gutten din?? Jeg er veldig spent på hvordan det vil bli for Oda... Masse til lykke med svangerskapet forresten emoticon

Sist hadde jeg ikke halsbrann før de siste mnd, men denne gangen har den sannelig slått til tidlig!
Lite hjelper det at det eneste jeg har lyst til å spise er mat med mye salt, fett og stivelse...
Sist ville jeg bare ha frukt og rå grønnsaker, skulle gjerne hatt det nå også....

Usj, kan ikke være noe godt!

Jeg hadde ikke noe halsbrann sist svangerskap,så håper jeg slipper unna denne gangen også :)

Så koselig at du kjente meg igjen, var ikke så veldig aktiv i november 09 da.
Hvordan forklare det til en så liten en er vanskelig. Tror jeg venter til magen vokser og da kan man jo snakker om baby i magen. tror ikke de skjønner det helt før babyen er ute. Men de blir jo større og eldre i hodet til januar.
kanskje de skjønner etterhvert at det er noe inne magen til mamma!
Moro blir det likevel! Tenk at de små blir storesøsken emoticon

Kristin982 skrev:
Så koselig at du kjente meg igjen, var ikke så veldig aktiv i november 09 da.
Hvordan forklare det til en så liten en er vanskelig. Tror jeg venter til magen vokser og da kan man jo snakker om baby i magen. tror ikke de skjønner det helt før babyen er ute. Men de blir jo større og eldre i hodet til januar.
kanskje de skjønner etterhvert at det er noe inne magen til mamma!
Moro blir det likevel! Tenk at de små blir storesøsken emoticon

Ja, det er sånn vi har tenkt også. Når magen vokser kommer jeg til å bla i noen bøker med bilder av mager og babyer og prøve å si noe på en enkel måte om det. Men hva alt dette vil si kommer de jo ikke til å ha noen begrep om tror jeg... 
Det er kjempekos at de skal få småsøsken!!
Litt tidlig, men kanskje vi kunne "sladre" for hverandre når den tid kommer??

Det med bøker er en kjempe fin ide. det finnes jo fantastiske bøker som forteller om det temaet.
Ja hadde vært fint hvis vi kunne sladre litt når den tiden kommer, når magen vokser :)
Er fortsatt litt rart å tenke på at jeg er gravid igjen og at lille gullgutten min blir storebror :) men samtidig kjempe stas!

Koselig med mammaperm, spesielt når det er vanskelige dager på jobb.

Back
Topp