Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Belkin,Kristin982 skrev:
er du ikke også i nov 09?
Jeg drakk masse melk og det hjalp litt. Kunne ikke spise så mye smør og sånne ting.
Men asj det hadde jeg nesten glemt jeg også. Gleder meg absolut ikke til halsbrann.
Det er vel sånn at en gjerne glemmer det ubehagelige fra svangerskapene... Får bare ta i bruk alle hjelpemidler så skal vi nok klare oss Belkin skrev:Hei Belkin,Kristin982 skrev:
Jeg drakk masse melk og det hjalp litt. Kunne ikke spise så mye smør og sånne ting.
Men asj det hadde jeg nesten glemt jeg også. Gleder meg absolut ikke til halsbrann.
Ja jeg har en gutt som er født i november, men jeg var vel ikke så aktiv med skrivingen der og da. Husket navnet ditt da![]()
Men så koselig, da er vi igjen i samme mnd.
Håper at halsbrannen venter litt og at det ikke blir så ille igjen.
HeiJoda, jeg er i november 09. Er du der også? Er litt dårlig til å huske nick dessverre..
Nei det er ikke noe moro med halsbrannDet er vel sånn at en gjerne glemmer det ubehagelige fra svangerskapene... Får bare ta i bruk alle hjelpemidler så skal vi nok klare oss
Kristin982 skrev:Belkin skrev:Hei Belkin,Kristin982 skrev:
Ja jeg har en gutt som er født i november, men jeg var vel ikke så aktiv med skrivingen der og da. Husket navnet ditt da![]()
Men så koselig, da er vi igjen i samme mnd.
Håper at halsbrannen venter litt og at det ikke blir så ille igjen.
HeiJoda, jeg er i november 09. Er du der også? Er litt dårlig til å huske nick dessverre..
Nei det er ikke noe moro med halsbrannDet er vel sånn at en gjerne glemmer det ubehagelige fra svangerskapene... Får bare ta i bruk alle hjelpemidler så skal vi nok klare oss

Så koselig at du kjente meg igjen, var ikke så veldig aktiv i november 09 da.Kristin982 skrev:
Hvordan forklare det til en så liten en er vanskelig. Tror jeg venter til magen vokser og da kan man jo snakker om baby i magen. tror ikke de skjønner det helt før babyen er ute. Men de blir jo større og eldre i hodet til januar.
kanskje de skjønner etterhvert at det er noe inne magen til mamma!
Moro blir det likevel! Tenk at de små blir storesøsken