Hallo hallo!! :)

juninurk

Blir kjent med forumet
Halloen alle sammen.. :) Ser det er mange her allerede...

Då hopper eg inn her.. Litt uventa, men ja er visst gravid. Foreløbig termin er 13 juni. Har frå før ei jente på 10 mnd, så blei litt i tidligaste laget dette.. Men etter nokon dagar med masse tankar, er eg virkelig begynt å glede meg. Og ser fram til at dei to små skal få mykje glede av kvarandre i årene framover:) Utenom det vil eg gjerne vera veeeldi anonym ei god stund til. Ingen som veit det utanom meg og mannen..

hihi, det var jammen meg to tette:) men de blir nok koslig for dei og vokse opp ilag:)
Gratulere såå masse juninurk:) og velkommen<3

Ja det blir noen tette søsken! Men tror absolutt de komme til å ha mye glede av hverandre som du sier, tenk så gøy! Dere har nok mye å glede dere til kan jeg tenke meg. jeg tenker selv sånn typisk i ferier, reise på hytta i påsken. Tenk så kos! De får springe rundt i gresset og ha det kjempe gøy sammen!!! 
Det blir 2 år og 4 mnd mellom dette barnet vårt og storesøster - og vi gleder oss veldig!

Gratulerer så mye og velkommen til junigruppen!

Gratulerer med graviditeten! Tror det er fint å få to tette jeg da! Her blir det 22 måneder i mellom, blir vel kanskje litt slitsomt i starten, men er sikker på at de får det fint sammen etterhvert!

Så hyggelig da.
Velkommen hit.

Gratulerer :) Så utrolig koselig! De kommer nok til å få stor glede av hverandre :) 

Gratulerer og hjertelig velkommen til oss.Klem

Back
Topp