Hallo hallo

Caroline89

Gift med forumet
Jeg er ny her i gården [:D] Trodde jeg hadde introdusert meg her, men det hadde jeg visst ikke..

Jeg er ei blid og positiv jente på 21 år. For akkurat en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid, etter 5 pp. Herlig! :) Idag er jeg da (ifølge terminkalk.) 5+4 på vei, termin 2 des. Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss som de fleste andre, uendelig mye! Er samboer og forlovet med barnefar [:)]

HVem er dere & hvordan ligger dere ann i svangerskapet? [:D] Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hilsen meg :)

Jo da det har du...

Synes det er litt tidlig med ammetåka snuppa...[:D]

Haha, ja det er jo det. Men jeg tror jeg bare gikk inn på prøver siden.. Gikk bakover i gamle innlegg til datoen jeg var hos deg, og det var ingen innlegg fra meg der i desember forumet.. Men men, bedre med en gang for mye enn en for lite ;)

Fant linken i sted....

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18652496

Og så var det ikke meningen å være sleeeeem kus....

Unnskyld...

Men har jo kommet mange siden sist du har vært her og så kommer jeg her å ødelegger for deg...[&o]

ORIGINAL: Vilblienfamilie

Jeg er ny her i gården [:D] Trodde jeg hadde introdusert meg her, men det hadde jeg visst ikke..

Jeg er ei blid og positiv jente på 21 år. For akkurat en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid, etter 5 pp. Herlig! :) Idag er jeg da (ifølge terminkalk.) 5+4 på vei, termin 2 des. Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss som de fleste andre, uendelig mye! Er samboer og forlovet med barnefar [:)]

HVem er dere & hvordan ligger dere ann i svangerskapet? [:D] Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hilsen meg :)

Gratulerer så mye! Jeg hadde nå ikke fått det med meg, så da gjorde det jo ikke noe om du sa ifra en ekstra gang :)
Har tatt ansvaret for ny terminliste (som ikke er lagt på toppen enda), så kan legge deg inn på den nye :) Masse lykke til, og velkommen :)

ORIGINAL: Vilblienfamilie

Åja, ok, bare jeg som er blind da :p

Nevermind, da var jeg ikke så ny allikevel [:D]

Hahaha...

Som jeg sa, ikke alle som har fått det med seg...Du får lage en ny tråd da vet du, så skal jeg ligge unna....[8D][8D][:D][:D]

Heisann Vilblienfamilie! :)

Synes det er kjempe kos å høre og gratulerer så utrolig mye!! :)
i dag er jeg akkuratt 5 uker på vei utifra egen utregning og har termin 7 des.
Jeg er 26 år og har vært samme barnefaren i snart 5 år og det er vårt første barn. :)

føler meg kjempe heldig,stolt og super spesiell. :)

Velkommen hit[:D] Og gratulerer så mye,det er så utrolig deilig med den positive testen[:)]

23 i år, vært samboer i 5 år, dette er vårt første barn, prøvd i godt over 2 år[:)]

Blir en spennende tid fremover[:)]

Hei...

Gratulerer med spire.
Bedre å pressentere seg en gang for mye enn for lite ihvertfall :)
Blir koslig å bli bedre kjent med deg her inne på desemberforumet.

Tusen takk alle sammen! :)

Jeg er veldig lykkelig gravid, akkurat som dere [:D] Det er det mest fantastiske som kunne skjedd [:)]

Gratulerer masse til dere andre også [:D] [:D]

ORIGINAL: Lollos

Hei...

Gratulerer med spire.
Bedre å pressentere seg en gang for mye enn for lite ihvertfall :)
Blir koslig å bli bedre kjent med deg her inne på desemberforumet.

Gratulere masse.. Er 24 år venter andre mann. En liten overraskelses spire her i gården.

Gratulerer så mye med spiren:)

jegblir 26 år, sambo blir 29 og vi har vært sammen i 8 år og forlova i 5.. har ei lita jente på 18 mnd sammen og fikk full klaff på vår 4 pp:)
er sliten og kvalm/uggen om dagen og kunne sovet hele døgnet tror jeg:P
ellers veldig finform:)

lykke til videre med spiren:)

Tusen takk [:D]

Artig å få vite litt om dere andres situasjon [:)] Gratulerer med spira deres og masse lykke til [:D]

Gratulerer og velkommen [:D]

Back
Topp