Hallo folkens!!

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Skjer da?? Lite liv her syns jeg[8|][:)]

Er dere for opptatt med kvalme og do gåing? hehe....hmmm...[;)]

jaaaa!!! hvertfall jeg!!!! blir sprø snart.. har jo snart liggesår av å ligge her inne i sengen.. kommer meg nigen vei... grr

ORIGINAL: susien

jaaaa!!! hvertfall jeg!!!! blir sprø snart.. har jo snart liggesår av å ligge her inne i sengen.. kommer meg nigen vei... grr

Uff så kjipt da!![:'(] Men da kan du være her inne litt og koble av!![:)]

God bedring..kan man si det?[8|][:)]  Håper kvalmen går over snart da!!

Uffda susien[:(][8|] Kvalmen her har gått over heldigvis, håper den snart går over hos deg også[;)]

Kristian har tatt kvelden så nå er eg innom ein liten tur[:D] Vi har hatt så deilig vær i dag, gått lang tur, og tilog med gått i singlett[:)]

ORIGINAL: maria_theresa

Jeg blir nesten litt bekymra jeg...Jeg er nesten ikke kvalm lenger,litt utpå dagen bare,og ikke så trøtt...

Kansje det bare er en liten pause fra kvalmen!!!![:)]

Hvis du er bekymra, hva må jeg være da...jeg har ikke vært kvalm en gang[:)] Men er trøtt da[:D]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg blir nesten litt bekymra jeg...Jeg er nesten ikke kvalm lenger,litt utpå dagen bare,og ikke så trøtt...

Kansje det bare er en liten pause fra kvalmen!!!![:)]

Hvis du er bekymra, hva må jeg være da...jeg har ikke vært kvalm en gang[:)] Men er trøtt da[:D]

Jeg har i alle fall et symptom!Ømme pupper...eller mest brystvorta...AUAUAUAU[&:]

Me too[&:][:D]

ORIGINAL: Maddy

æsj,ja!! og d er d verste j veit!! har vært hos legen i dag,sykemeldt pga. kvalmen faktisk[:'(][:-][:@][X(]

Da er vi to Maddy [X(][:'(]

ble og sykemeldt pga kvalmen idag..festleig det der..[:'(] Men d er iværtfall et tegn på det bedre som er i vente..[;)] Legen jeg var til idag sa at det ofte gikk litt over i uke 8-9 også hos noen.... "håpe(!)"[:D]

Back
Topp