HALLO :D

lucky mama

Blir kjent med forumet
Hei hei jenter :D
Jeg er ikke den som har vært mest aktiv her inne til nå, men har vært inne og "sniktittet" ca hver dag siden jeg fant ut at jeg var gravid igjen :D Men nå følte jeg at tiden var inne for å gi en liten lyd fra meg her :)

Jeg er nå 12+3 uker på vei, men har fortsatt ikke kommet ut av skapet ;) Tenker å holde det hemmelig til iallefall etter mandag når vi skal på ul igjen... vi har siste året gått igjennom en MA i uke 16, og 3 SA mellom uke 6-8....derfor velger vi å ikke si noe før etter at vi har sett at alt fortsatt er bra med den lille i magen... Vi fikk tatt en titt i uke 9+1, og da var alt i skjønneste orden, så vi krysser alt for at det fortsatt er det på mandag :)

Håper dere alle har det bra, og at vi blir en fin gjeng som får dele tanker, gleder og bekymringer med hverandre i tiden frem mot termin :)

Hei og velkommen  Så trist å lese at du har hatt sa og ma. Men denne gangen virker det jo som at det går veien!  Håper du snart får senket skuldrene og bare nytt resten av svangerskapet.

Velkommen hit! :) Så leit at du har måttet gå gjennom så mange aborter! Jeg hadde en ma for noen år siden, så merker godt på kroppen at man blir redd for at det skal skje igjen. Nå har jeg heldigvis fått bekreftet at jeg har en sprell levende krabat i magen :)

I og med at du fikk se liv i uke 9, er vel sannsynligheten ganske stor for at det skal gå bra denne gangen! Krysser ihvertfall fingre og tær for at det er din tur nå :)

Velkommen :) har du noen barn fra før? Krysser fingre for at denne holder seg fast :)

Hei til deg! Skjønner at du holder det litt hemmelig enda med en slik bakgrunn. Det må ha vært tøft. Krysser fingre for at det går bra denne gangen! :)

TulleHøna skrev:
Velkommen :) har du noen barn fra før? Krysser fingre for at denne holder seg fast :)

Takk takk :) Ja, jeg har en datter på snart 2 år fra før :)

Back
Topp