Hallo alle Mars mammaer

Mammatetresnart

Glad i forumet
Hvordan har vi det i dag???
Her i Trondheim er det overskyet og litt kaldt, men gravid og lykkelig[:D][:D][:D]
Klem til dere alle sammen

I Stavern skinner sola, som alltid! Men er hjemme fra jobb pga. sterk kvalme. [&:] Likevel; det er verdt det syns nå jeg!

så flott at alt er i orden,Nesing! [:D]   her i bodø er det kaldt og opphold,men det skal visst begynne å regne snart igjen! [:)]  men fremdeles gravid! [:D]

Heihei!

Overskyet i Trondheim i dag ja. Er gravid og lykkelig jeg også, men vekta går nedover og formen er [:'(]. Jeg skal muligens hjem til mamma og pappa i dag, men da kommer jo alle til å skjønne hva som er på gang...

og Nesing: Så utrolig bra at alt var i orden!! [:D]

Uff da Misin. Er ikke formen din helt på topp. føler med deg.  Varm klem til deg.

Nesing.. Så supert [:D][:D][:D] glad på dine vegne

Her går alt bra!Og sola skinner som vanlig her i oslo ja[;)] Var hardt å komme tilbake på jobb i dag etter 14 dagers ferie..Hele kontoret mitt var overfylt med fakturaer!! Og jeg som er så trøtt..!! Holdt på å sovne på jobb i dag..[&:]

Momy har allerede levert værrapporten her fra bodø[:)] 
Jeg har ferie og fri og har gått tur idag + innom nærmeste kjøpesenter for å kjøpe svangerskapsdagbok. Gøy å skrive ned hva som skjer i denne spennende tiden..[:D]

etter 2 uker på sørlandet er det alt for kaldt her i trondheim, 10 grader i dag morges...

men ellers er jo alt bra!!
lykkelig gravid!!!!
til og med nettopp hatt bursdag og greier!!

Her i bergen skinner solen inn på siden av rulle-gardinen.
Det er sommer og sol -og min mann har gått for å kjøpe frokost.
Lurer på om jeg skal komme meg utav sengen, men det er så godt å ligge her -også er det jo slutt på ferien snart.. [:(]

Tenkte meg en tur inn på jobben og snakke litt med sjefen i dag.
vil si det til han så de tar litt hensyn, med løfting og slikt.

Når jeg har hatt en blødning vil jeg ta det så rolig jeg kan, vil IKKE risikere at jeg gjør noe jeg/vi ikke tåler..

men STRÅLENDE DAG I BERGEN!!  [:D]

Kan melde om temperaturer så vidt over ti grader i trøndelag i dag også. FYtty katta altså, det var jo meldt fint og varmt i dag jo.... Formen er ellers sånn rimelig fin, rimelig trøtt og tidvis kvalm, men det går nå. Skal til trondheim på shoppetur i dag, og møte litt gamle venninner. Blir koselig det!

Back
Topp