Hallloooo =D

Jessjess

Elsker forumet
Titt teiii - her er jeg ! =)

Jeg heter Jessjess og jeg er GRAVID! Det er deilig! Er femte gangen, så jeg er litt smånervøs og senker ikke skuldrene heelt enda, men jeg har faktisk vært så heldig at jeg har fått sett skatten min! Den er ikke stor og vi kunne ikke se hjertelyden helt enda, men på grunn av tidligere historie skulle jeg få komme tilbake når de fikk ledig time igjen =) =) Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men er vel rundt fem-seks uker =) LOVE!

Gratulerer så mye med spire i magen :)) Krysser fingrene for at den hold seg dær i allefall i 9 mnd :)

ENDELIG kan jeg åpne kjeften og rope HURRAHURRA sammen med deg!

jeg er SÅ glad på dine vegne, det er ingen som fortjener det mer i hele verden! emoticon
*skvisemose*

Hihihiii =) TAKKK =D Og bare sånn at det er notert;  Jeg er kvalm.. emoticon har ikke vært det før i graviditetene jeg! =) hehehhe

Gratulerer så masse!! Krysser fingrene på at den holder seg der inne heeeelt til mai =)

Gratulerer så mye med spiren!
Satser på at det holder hele veien til termin denne gangen. Er noe med å faktisk se den lille krabaten på ul, det gjør godt =)
Velkommen inn på mai!

Maitroll13 skrev:
Gratulerer så mye med spiren!
Satser på at det holder hele veien til termin denne gangen. Er noe med å faktisk se den lille krabaten på ul, det gjør godt =)
Velkommen inn på mai!

Ja, det var veldig spesielt! Tusen takk! =D

Gleder meg til å bli kjent med dere! =D

Gratulerer så mye:) håper alt går bra denne gangen!:)

Gratulerer så mye og velkommen hit til mai :) Krysser fingrene for at denne gangen går det bra!

Gratulerer!  Håper spiren sitter denne gangen!

Gratulerer så mye :))

Så koselig å se deg her inne JessJess! Det var jo så mye tull med syklusen dn og du havna på feil IKM-gruppe! Men så fint at du er her, håper alt går bra og at du blir<3 >

Gratulerer sååå masse  Kvalme er et godt tegn, denne gangen blir du her til uke 40 +/- 

Tror kanskje jeg kjenner deg?? Gjør jeg? :p
Grattis ihvertfall, og håper spira di sitter som aldri før:)

Småsmurf skrev:
Tror kanskje jeg kjenner deg?? Gjør jeg? :p
Grattis ihvertfall, og håper spira di sitter som aldri før:)

Tusen takk!! :-) vet ikke om jeg kjenner deg, hvem er du? Hehe hvor bør du?

Gratulerer så mye! Håper spira klorer seg fast:)

Tusentaaakk:-) Hehee ja, uke35 var den beste uken! Fant ikke utav det før jeg var nesten fem uker på vei, så er fremdeles ganske nytt:-)

Back
Topp