HALLLLLLAAAAAAAA.....a skjer a??

Buble

Forumet er livet
Er det noe fres her ikveld..............????[8D]

Nå har jeg endelig blitt ferdig med å pakke ned huset, vaske det og gitt fra meg nøkkelen.... vi hadde overtagelse igår, så nå skal dere se jeg får mye bedre tid til å henge med dere....

Noen som har savnet Bublfrizz eller???????????????

Så deilig å være ferdig med ett kapittel da, nå kan du konsentrere deg om ett nytt kapittel! [:D]

JAAAAAAAAAAAAAA, VI HAR SAVNET DEG LENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Så deilig å være ferdig med ett kapittel da, nå kan du konsentrere deg om ett nytt kapittel! [:D]

Ja, nå har en dør lukket seg - så nå er jeg innmari spent på hvilken som åpner seg.....Livet kjennes bra ut ihvertfall[8D][8D]

*går og henter meg et glass rødt*

ORIGINAL: Buble

ORIGINAL: Vand

Ja, nå har en dør lukket seg - så nå er jeg innmari spent på hvilken som åpner seg.....Livet kjennes bra ut ihvertfall[8D][8D]

*går og henter meg et glass rødt*

*Tar meg en nipp av blankt imens* [8D]

Å, du har vært savnet!!! Godt om du kommer inn her litt mer [:)] Og godt å høre at du har det bra [:)]

heeeeeeeeeeei!

så koselig å se deg, godt å høre at du har d så bra[:)] tror nok livet vil by på masse masse hærligheter framover!

klarte ikke å slutte å glo på første bildet[:-]

ORIGINAL: tingeling1

Å, du har vært savnet!!! Godt om du kommer inn her litt mer [:)] Og godt å høre at du har det bra [:)]

takk for det søte deg tingelingen ...[:)]

ORIGINAL: chrichri

heeeeeeeeeeei!

så koselig å se deg, godt å høre at du har d så bra[:)] tror nok livet vil by på masse masse hærligheter framover!

klarte ikke å slutte å glo på første bildet[:-]

Det tar jeg som et kompliment[8D][8D]

BUBBLIIIIIIIZ[:D] VELKØMMEN inn at i varmen[:D][:D]

Godt å være ferdig med det styret der[:)]

JEg har ventet og ventet på at du skal begynne å komme innom mer regelmessig men hadde nesten gitt opp håpet[&o][&o].

Du er en litt for stor del av oss her inne for at vi ikke skal merke at du er borte!

SMELLKJUS

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEg har ventet og ventet på at du skal begynne å komme innom mer regelmessig men hadde nesten gitt opp håpet[&o][&o].

Du er en litt for stor del av oss her inne for at vi ikke skal merke at du er borte!

SMELLKJUS

Så søt du er Tjukkebolla!!!![:)]

Bubble - du er alltid savnet!![:D] Hvordan har du det sånn ellers??

Signerer [:)]

Back
Topp