Halllla

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
Hva skjer a jenter?? Kjeder meg jeg.. Lurer på om jeg skal fikse litt på hjemme siden og legge inn noen nye bilder av snuppa... Ikke no annet som skjer og det går ingenting på tven eller..  Hmmmmmmmmm.. Jeg har bestillt meg en krem som Nesten "fjerner" Strekkmerkene.. Fikk den i dag , håper den funker ass.. Mange som trener om dagen da?? Jeg trener tre ganger i uka og det er så digg og komme seg i form og miste noen kg[:D]

ORIGINAL: Mamman til go`jenta

Hva skjer a jenter?? Kjeder meg jeg.. Lurer på om jeg skal fikse litt på hjemme siden og legge inn noen nye bilder av snuppa... Ikke no annet som skjer og det går ingenting på tven eller..  Hmmmmmmmmm.. Jeg har bestillt meg en krem som Nesten "fjerner" Strekkmerkene.. Fikk den i dag , håper den funker ass.. Mange som trener om dagen da?? Jeg trener tre ganger i uka og det er så digg og komme seg i form og miste noen kg[:D]

Si fra hvis den kremen er effektiv da!! [:)]
Hørtes deilig ut å trene og miste noen kilo!! Jeg frøys medlemsskapet mitt når jeg var gravid jeg tom 31 August, da har jeg tenkt å begynne å trene igjen!! Kjenner meg selv godt, så jeg vet at det blir lite trening på sommeren. Men det skal bli godt å komme igang igjen, men merker at jeg har tre barn nå - så det blir litt stress å komme fra... Men blir jo lettere når jeg ikke fullammer lenger og hun kan spise litt annen mat [:)][:)].

Da dytter jeg litt på den jeg[:D][:D]

ORIGINAL: Tulip

Hørtes deilig ut å trene og miste noen kilo!! Jeg frøys medlemsskapet mitt når jeg var gravid jeg tom 31 August, da har jeg tenkt å begynne å trene igjen!! Kjenner meg selv godt, så jeg vet at det blir lite trening på sommeren. Men det skal bli godt å komme igang igjen, men merker at jeg har tre barn nå - så det blir litt stress å komme fra... Men blir jo lettere når jeg ikke fullammer lenger og hun kan spise litt annen mat [:)][:)].

Og hvor du kjøpte den! [:D] Ikkje så mykje trening, dessverre... Hadde store planar, men kjem liksom aldri i gang... [8|]

Huffameg, nei treningen har jeg utsatt så lenge nå. Burde ha begynt i går hver dag ,så da kan jeg like gjerne utsette det til i morgen[8D]. Så flink du er som kommer deg til å trene tre ganger i uka[:)]

Strekkmerkekrem...hmmm, skeptisk! Men si ifra om den funker da[;)]

Jeg prøver å komme meg på treningssenteret noen dager i uka, men blir ikke like hyppig hver uke.
Ellers er jeg ute å triller Filip 2-4 timer hver dag, i tillegg.

ORIGINAL: diruT

ORIGINAL: Tulip

Og hvor du kjøpte den! [:D] Ikkje så mykje trening, dessverre... Hadde store planar, men kjem liksom aldri i gang... [8|]
  På QXL.. Søkte på stretchmark på helse og velvære.. Ga 165 kr for den..

ORIGINAL: Laban og Eilin

he,he[:)]....jeg sitter å lager takkekort jeg...ennå jeg ikke har hatt dåpen ennå[8D]
Bra og være tidlig ute med takke kort[:)] Jeg har ikke fått levert enda jeg[8D] Bestilte takkekort på nettsiden til fotoknudsen men fikk bare dårlig kvalitet på dem.. Alexandra er helt grå i ansiktet på dem[8|] Skal sende dem inn for andre gang og og denne gangen vil jeg ikke ha noen nye tilbake.. Gidder ikke og betale for dårlig kvalitet ass[:@] 

Back
Topp