HALLELUJA!!!!

SBML

Elsker forumet
Denne jenta har akkurat levert fra seg et produkt på 10 180 ord dordelt på 36 sider!!!! Gjett omhun skal på julebord i kveld og feire!!! JIPPI!!!

Nå er det bare å vente i spenning på sensuren!![&:] Tenk om jeg stryker a? Shit!!!

MEn nå er jeg i alle fall tilbake, som vanlig! Selv om helga blir litt hektisk!

Vi snakkes girls!!!

Gratulerer så mye !!!!! Du har vært kjempeflink !!! Nå må du kose deg mye på julebordet ! du har virkelig fortjent å slappe av og ha det gøy nå [:D]

Så deilig å være ferdig da. Nå kan du virkelig feire litt i helga og kose deg litt ekstra på Julebord[:D]

ja nå kan du virkelig slå deg løs på julebordet! Kjempe flink du [:D] 

Ååå, gratulerer, det er så deilig å få sånne ting ut av verden! Jeg skal selv skrive bacheloroppgave til våren, ser fram til det er over ja...!

Kos deg i kveld!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tussi75

Gratulerer så mye !!!!! Du har vært kjempeflink !!! Nå må du kose deg mye på julebordet ! du har virkelig fortjent å slappe av og ha det gøy nå [:D]

og du stryker sikkert ikke!
Krysser for dæ!

ORIGINAL: ThereseAa

ja nå kan du virkelig slå deg løs på julebordet! Kjempe flink du [:D] 

ORIGINAL: Tussi75

Enjoy!!! [;)] 

Og en gla´nyhet til!!! Jeg skulle egentlig kjøre i kveld! Men mannen min er så stolt av meg og at jeg har levert en så lang  oppgave, så han sa at han kunne kjøre i kveld! Det vil si:

VIN!!!!!

på meg i kveld, og dansing på bordet!!!

Ikke høy eller no jeg nå! Neida![8|] Bare jette jette gla![:D][:D][:D]

Så flink du har vært!!! Det julebordet er deg velfortjent[:)]
Kos deg så mye og slå deg løs[;)]

ORIGINAL: Trine82

Gratulerer du har vært råflink, nå må du kooooooooose deg ikveld

heeelt enig!!![:D]

Back
Topp