Hallais

Vulcano

Elsker forumet
Hvordan er det med dere Desembermammaer om dagene da? Mange som er på ferie og koser seg, eller har ferie hjemme.. Håper alt er bra med dere alle!!! Mange UL i denne tiden, spennende å følge med dere. Har nedtelling til min den 01.08. ;)
Ellers synes jeg tiden går fort, men håper goværet varer laaangt inn i August.. Jeg jobber ekstravakter i sommer, ellers hjemme og koser meg med voksende mage og venter på svar om skoleplass til høsten.. spennende;)
Er rolig her inne om dagene.. Skriv litt om hvordan dere har det da...[:)] 

ORIGINAL: Jomfruen79

Hvordan er det med dere Desembermammaer om dagene da? Mange som er på ferie og koser seg, eller har ferie hjemme.. Håper alt er bra med dere alle!!! Mange UL i denne tiden, spennende å følge med dere. Har nedtelling til min den 01.08. ;)
Ellers synes jeg tiden går fort, men håper goværet varer laaangt inn i August.. Jeg jobber ekstravakter i sommer, ellers hjemme og koser meg med voksende mage og venter på svar om skoleplass til høsten.. spennende;)
Er rolig her inne om dagene.. Skriv litt om hvordan dere har det da...[:)] 

Pøh!!! Nå har det regnet i halve mai, hele juni og størstedelen av juli!!! Holder på å gå fra vettet!!!
To dager til nå i sommer med temperatur over 14 grader...

Reiser bort en liten stund fra torsdag/fredag, satser på bedre vær da :(
Passelig misunnelig på alle dere som kan legge vekk vinterklærne :)

Heisann!

Sitter i Mexico og skriver. Det er 40 grader ute og nesten for varmt. Men man skal ikke klage. Torsdag reiser vi hjem til kalde (?) Stavanger. Magen vokser godt i varmen, men lillemor (?) i magen tror vi er utslitt av varmen, for det er ikke mye hilsener til oss. Regner med litt spark etter hvert som ultralyden er over. Bare litt over en uke igjen. Kommer til aa bli utrolig spennende! Skal bli deilig aa kunne puste ut og - kjenner vi grugleder oss veldig.

Livet er herlig i Mexico. Kan trygt anbefales, selv om flyturen er i lengste laget.

Ha noen fine sommerdager desemberdamer!

Klem fra fru Maur og lille Milli

Back
Topp