hallais januarmammer

mb

Gift med forumet
Nå har jeg mye å ta igjen her inne har vel kanpt nok hatt tid til å se innom den siste uken. Jeg har vært av de heldige som har fått et barn med kolikk og gjør stort sett ikke annet enn å tråkke rundt på gulvet med den lille. Litt vanskelig å skrive uten hender vet dere. Men jeg får nyte det litt ekstra nå når jeg endelig er her inne. [:D]

Stakkars deg, det høres ikke gøyt ut! Føler meg heldig som har en rolig baby, så jeg har virkelig medlidenhet med dere som har kolikkbarn!

Føler med deg vennen. Det hørtes ikke morro ut. Blir lite søvn da tenker jeg. Syntes de som har barn med kolikk er utrolig flinke. Jeg hadde ikke klart og traske dagen lang og beholde vettet.

Lykke til videre vennen.
Klem

Uffda,kjedelig det da- bra de ikke har kolikk i alt for mange mnd'er...[;)]
Tøft er det nok når det står på,men må jo bare holde motet oppe!
Blir jo ille deilig når kolikk perioden er over,og en har en snill liten tass...[:)]

Stakar deg da [&o]
Det høres tøfft ut.
Masse lykke til [;)]

Huffda..ja kolikk er ikke noe gøy næi[:(]Min første hadde kolikk og jeg var fullstendig utslitt etter 4 uker jeg..det meste hun sov i slengen var 20 minutter og resten av døgnet skrek hun[:(]Da hun var 4 uker dro jeg til kiropraktoren med henne..etter første behandling ble det værre,men etter tredje behandling var kolikken som blåst bort!!!! Den natta sov hun 13 timer i strekk!!!!!!!! Jeg fatta ingenting da jeg våknet på formidagen med pupper som pamela og var uthvilt! Opp hysterisk og røska ungen opp av vogga da jeg faktisk trodde hun var død i krybbedød! Men Synnøve var blid og fornøyd og siden da sov hun absolutt hele natta[:D][:D]
Karve-te hjelper godt på også,minifom er også verdt et forsøk og selvfølgelig sukkervann(det virka ikke på min frøken,men det er jo mange det hjelper på). Jeg anbefaler deg i første omgang å spise karve selv og i tillegg koke karve-te (bare litt i slengen!!)å gi kolikkbarnet ditt. Jeg ser gutten din er ganske liten enda så det er for tidlig å starte behandling hos kiropraktor. De bør være 4 uker gammel da..fotsoneterapi har jeg også hørt masse godt om,men da må barnet være enda eldre enn 4 uker forsto jeg..Fotsoneterapeuten her på stedet ville i allefall ikke starte noen form for behandling før Synnøve var i allefall 6 uker gammel..

Ønsker deg lykke til og håper kolikken gir seg snart! Utnytt venner og familie til bæring så du i allefall får deg noen timer søvn!!!! Husk-gubben din kan få sykemelding om det er riktig ille[;)]

Klem fra meg[:D]

Back
Topp