Halla jenter :-)

Gull nr 3 <3

Flørter med forumet
Hvordan er forma deres ?? Her er den heilt super duper :-) and i love it :-)

Hvordan er forma deres ?? Her er den heilt super duper :) and i love it :)
ikke snakk om den en gang a :p blir bare kvalmere og kvalmere :/ bekkenet krangler mere og mere... spiser lite og klarer ikke drikke en og en halv liter om dagen ! sliter med hodepine og ! lurer på hva legen sier på tirsdag :/
men jeg elsker babyen og magen min da <3

ikke snakk om den en gang a :p blir bare kvalmere og kvalmere :/ bekkenet krangler mere og mere... spiser lite og klarer ikke drikke en og en halv liter om dagen ! sliter med hodepine og ! lurer på hva legen sier på tirsdag :/
men jeg elsker babyen og magen min da <3

Au og uff.. foreløpig er jeg "bare" sliten,men får vondt i rygg og bekken når jeg står mye på kjøkkenet f.eks.

Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke er kvalm sånn som sist :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Au og uff.. foreløpig er jeg "bare" sliten,men får vondt i rygg og bekken når jeg står mye på kjøkkenet f.eks.

Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg ikke er kvalm sånn som sist :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
jeg synes det er surt at det stopper meg i så mye, men selvfølgelig verdt alt sammen <3
heldig deg :( jeg har null energi om dagen + sliter med søvn

Kan absolutt ikke klage:) Er litt trøttere enn vanlig, blir noen smålurer ekstra enkelte dager. Ellers er jeg litt plaget med andpustenhet.. Hiver etter pusten innimellom! Rart:P Men det er det:) Foreløpig ihvertfall:P

jeg synes det er surt at det stopper meg i så mye, men selvfølgelig verdt alt sammen <3
heldig deg :( jeg har null energi om dagen + sliter med søvn

Sånn hadde jeg det første gang også. Konstant sliten pga kvalm og ikke spiste mye. Og hadde ikke akkurat bra søvnkvalitet nei. Det ble dessverre værre etterhvert når magen ble større og ingen stilling var god :confused:

Min form har blitt bedre heldigvis! Føler jeg har ligget i dvale i 4-5mnd nå, sliiitsomt! Men heldigvis er energien på vei tilbake :)

Sånn hadde jeg det første gang også. Konstant sliten pga kvalm og ikke spiste mye. Og hadde ikke akkurat bra søvnkvalitet nei. Det ble dessverre værre etterhvert når magen ble større og ingen stilling var god :confused:
da er jeg nok samme som deg :p

Hællæ!

Nå er jeg på topp igjen :D
Trener hver dag, å har det sånn okey egentlig.

Men kan jo plutselig si bang, Bekkenet krangler en del da, men det overser jeg :p

Veit du.. Formen er ikke så mye å skryte av, men vil ikke klage!! Er ufattelig glad og ydmyk for å bære frem denne babyen!! <3

Back
Topp