Halla Hege77

Jeg bare ringte en såkaldt kvinnelege og bestilte time.
I mange byer finnes det også gyn.klinikker. Prøv å ta kontakt med en sånn.
Søk etter gyn for ditt nærmiljø på gulesider eller noe...

Håper det ordner seg for deg. Må jo være frustrerende å gå sånn.

Hei du Knøttet
Jeg tror at tantene koser seg så mye at de blir borte i 9 måneder jeg [:)] Enig med deg ang nytt tema, blir litt mye frystrasjonssnakk. Vil ha JIPPPPIIIIIII og bukser som ikke kan kneppes igjen lengere [:)][:)]
Nå har du ikke mange dager til testing ser jeg. Dette blir kjempe spennende Knøttet. Håper du får en hyggelig melding denne gangen.

Stoor klem tilbake

Nei er ikke mange dager igjen nå. Men jeg venter til neste helg. Syklusen har vært så på tryne og el kom mest sannsynlig ganske sent. Tror derfor det er greit å innstille seg på å teste litt sent.
Ja tantene koser seg sikkert og jeg gleder med til innlegg som: Jeg har spydd fire ganger i dag..... Buksene passer ikke, var kanskje litt hyggeligere. Kanskje: Jeg har spydd fire ganger i dag og buskene passer ikke...???? Oj nå tok DrømmeKnøttet over her.....

[:D]Huff og huff. Verre hvis han ser skummel ut da. Ring han du. Kan ikke han ta imot deg så kan du jo spørre hvor du kan dra uten rekvisisjon. De vet sikkert det.
Jeg trengte i allefall ikke det. Gadd nemlig ikke å innvoldere fastlegen i gyn.undersøkelsene i det hele tatt[;)] Hadde på det tidspunktet en fastlege som rødmet bare jeg spurte om å få ppilleresept[:D] Har byttet lege nå.

jeg erkjempefornøyd med legen min jeg. Men han er en times tid unna her.. så jeg kan gjerne ordne det selv... Hva gjør man ikke for å få orden på dette?? Skader jo ikke å spørre... Fastlegen min er desverre ikke gynekolog

Back
Topp