Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Glemte å svare deg på spørsmålet ditt. Dette blir eventuelt første gang for samboeren om meg [:)] Det om er like koselig er at dette er vi begge like klare for, sånn at det ikke bare er meg. Er det første for dere og?
Vi ha kost oss masse de siste dagene. I dag har vi vært helt utkjørt så ikke gjort så mye. I går hadde jeg el smerter så da regner jeg med at egget løsnet i dag kanskje. Håper på at det blir et frø denne måneden, er så utrolig spennende dette er.
ja må være så morro å finne eggløsningen. Skulle ønske det var meg ja... Ikke så mye spennende hos meg.. Er bare å vente og vente.. Akkurat som forrige PP
Å gå sånn rundt å bare vente og vente tar på i lengden det. Du får prøve å holde motet oppe Trine, så skal jeg krysse fingrene mine for deg. Jeg ønsker deg masse lykke til. Hvor lenge har du gått og ventet?
kroppen min har vel ikke skjønt at den må ordne ting selv nå etter jeg slutta på pillene i mai... Håper virkelig akupunkturen funker.. Er det sånn til jul vil jeg ha piller for å stabilisere den
Hei igjen Hege!
Ser du har hatt noen dager med action nå. Håper det var en svømmer som vant svømmekonkurransen så du har en flott liten spire i magen din nå.
Vil at vi skal få noen nye emner å sladre om her inne snart. Nemlig våre voksende mager! [;)]Tantene våres koser seg jo sammen på ferie så de er det jo lenge til vi ser.[:D]
Det høres kjipt ut Trine.[:-]
Jeg som synes mine sykluser har vært lange i det siste. (litt over 30 dager) Trekker det tilbake nå. Var jeg deg ville jeg tatt turen hvis ikke denne sylkusen gir resultater jeg. Den tiden du har ventet tilsvarer jo mange normale sykluser.
ja er jo i pp 2 egentlig.. og sluttet med piller i mai... Men legen sier det er normalt etter pilleslutt.. så gidder ikke mase på han. Kunne godt tenkt meg en tur til GYN. Menda må jeg vel innom legen min.... Får nesten gi akupunkturen en sjanse synes jeg
Det må ikke innom lege.
Jeg går til privat gyn. Ordnet det helt selv, ikke igjennom legen min. Det er privat da så det koster litt. Tror jeg betalte 600kr.
Er et års tid siden, lenge før jeg begynte å prøve. Var bare for å slippe å ta gyn.undersøkelse hos fastlegen.