Halkatla!!!

Vand

Forumet er livet
Hva kan vi finne på når vi er på hareid da??

Vi orker ikke å sitte dag inn og dag ut sammen med svigersene! Jeg vil se ålesund, så dit må vi!

Er det noen uteplasser/pøbber eller noe liknende på hareid så vi kan komme oss ut litt og drikke litt øl????

[:D][:D][:D][:D][:D]

MÅ jo bare skrive når du skriver det der da.. Vi er vell alle litt nyskjerrige[:)]

Har du svigers fra sunnmøre du altså Vand? [:)]hmm.

ORIGINAL: Halkatla81

Tja....pøbber? hmmm....her på hareid er det ikke akkurat så mange plasser å gå ut. Vi har den siste tiden blitt invadert av polakker som jobber rundt på verftene her omkring, så det er ikke så kult å gå ut på Hareid, MEN, vi kan stikke til Ulsteinvik eller ta båten over til Ålesund. der er jo det flust av plasser![:D]

Ellers, så ja..hva gjør vi på Hareid da? [8|] Vi går mye på kafe, shopper i vik, mer kafe, turer og sånne ting. [:D][:D]

Tror nesten det blir en tur til hareid da!!!! Egentlig så skulle vi ha dradd i helga, hadde passet PERFEKT! Men så har ine kun 2 dager igjen i barnehagen før hun slutter og det er man og tirs i neste uke!! Og uken deretter skal jeg jobbe!!

Så jeg tror vi må satse på rundt 18.april tror jeg, da har vi begge fri igjen! Og da har vi fri LENGE, så da blir vi så lenge vi orker!!!

Må kanskje høre med svigers om vi får komme.... [;)]

Forresten...jeg synst at det er så rart at SÅ mange folk er inne å titter på tråder av div. sjanger, men så sier de ikke noe når de er der å ser!!!![:@][:@][:'(][;)]

Ja, det er en UTING!!! [:@][:@][:@][:D]

ORIGINAL: vand

Tja....pøbber? hmmm....her på hareid er det ikke akkurat så mange plasser å gå ut. Vi har den siste tiden blitt invadert av polakker som jobber rundt på verftene her omkring, så det er ikke så kult å gå ut på Hareid, MEN, vi kan stikke til Ulsteinvik eller ta båten over til Ålesund. der er jo det flust av plasser![:D]

Ellers, så ja..hva gjør vi på Hareid da? [8|] Vi går mye på kafe, shopper i vik, mer kafe, turer og sånne ting. [:D][:D]

Tror nesten det blir en tur til hareid da!!!! Egentlig så skulle vi ha dradd i helga, hadde passet PERFEKT! Men så har ine kun 2 dager igjen i barnehagen før hun slutter og det er man og tirs i neste uke!! Og uken deretter skal jeg jobbe!!

Så jeg tror vi må satse på rundt 18.april tror jeg, da har vi begge fri igjen! Og da har vi fri LENGE, så da blir vi så lenge vi orker!!!

Må kanskje høre med svigers om vi får komme.... [;)]

18 april? ohooo! Da må jeg gå ut to helger på rad jeg da! [8D] Skal nemlig ut sammen med masse venninner den 25 [;)] 

Men, da får dere sjekke med svigers om dere får komme og så må vi planlegge litt [:D] 

Jepp!!! Dette må vi komme tilbake til!!!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp