Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Halkatla81
Tja....pøbber? hmmm....her på hareid er det ikke akkurat så mange plasser å gå ut. Vi har den siste tiden blitt invadert av polakker som jobber rundt på verftene her omkring, så det er ikke så kult å gå ut på Hareid, MEN, vi kan stikke til Ulsteinvik eller ta båten over til Ålesund. der er jo det flust av plasser![:D]
Ellers, så ja..hva gjør vi på Hareid da? [8|] Vi går mye på kafe, shopper i vik, mer kafe, turer og sånne ting. [:D][:D]
ORIGINAL: vand
Tja....pøbber? hmmm....her på hareid er det ikke akkurat så mange plasser å gå ut. Vi har den siste tiden blitt invadert av polakker som jobber rundt på verftene her omkring, så det er ikke så kult å gå ut på Hareid, MEN, vi kan stikke til Ulsteinvik eller ta båten over til Ålesund. der er jo det flust av plasser![:D]
Ellers, så ja..hva gjør vi på Hareid da? [8|] Vi går mye på kafe, shopper i vik, mer kafe, turer og sånne ting. [:D][:D]
Tror nesten det blir en tur til hareid da!!!! Egentlig så skulle vi ha dradd i helga, hadde passet PERFEKT! Men så har ine kun 2 dager igjen i barnehagen før hun slutter og det er man og tirs i neste uke!! Og uken deretter skal jeg jobbe!!
Så jeg tror vi må satse på rundt 18.april tror jeg, da har vi begge fri igjen! Og da har vi fri LENGE, så da blir vi så lenge vi orker!!!
Må kanskje høre med svigers om vi får komme.... [;)]
18 april? ohooo! Da må jeg gå ut to helger på rad jeg da! [8D] Skal nemlig ut sammen med masse venninner den 25 [;)]
Men, da får dere sjekke med svigers om dere får komme og så må vi planlegge litt [:D]