Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nei det er ikke så gale som når jeg brakk det sist!Åå, dette ble jeg litt engstelig av å lese!
Jeg brakk/bristet halebeinet i fødsel i mai (førstegangs), og ble altså sååå handikappet av det. Et halvt år etter nå, og det er fortsatt ikke helt bra.
Min største frykt for neste fødsel er å brekke det på nytt, men tanken på at det kan bli vondt under graviditeten har ikke slått meg!
Snakker vi «klarer ikke sitte»-vondt?
Å, kanskje ikke så dum idé å gå til spesialist - må sjekke ut om det er noen i nærområdet her!Nei det er ikke så gale som når jeg brakk det sist!
Men kjenner det jevnlig! Jeg fikk god hjelp av en spesialist på fødselsskader. Hun holder til i Stavanger. Hun fikk det til å forsvinne.
Det var rett og slett jævlig etterpå. Så neste fødsel føder jeg ikke på ryggen!!
Ble din tatt med sugekopp?

Sniker! Ikke brudd her, men stoore smerter. Så du skulle føde på SUS, så antar du er i nærhetenJeg brakk/bristet halebeinet i forrige fødsel (ja for det går an)
Nå når jeg er gravid igjen så er smertene gradvis kommet tilbake. Litt bekkenløsning også vil jeg tro. Noen som har vært borti dette før og har noen gode tips foruten Paracet![]()
Det er hun jeg gikk til!!Sniker! Ikke brudd her, men stoore smerter. Så du skulle føde på SUS, så antar du er i nærhetenAnn Kristin Homdrum på Klinikk for alle på Forus har redda meg. Spesialist innen bekken og barn. Damen bak kontoen natural_born_parenting på instagram
Hadde altså store smerter i 1,5 år, gikk til henne i 1 mnd og var allerede god!![]()
Nei, så rått!Det er hun jeg gikk til!!Ja jeg har hørt noen har slitt i årevis med det! Smertene nå har gitt seg litt men merker «presset» til tider. Livredd det skal skje igjen fordi barseltiden ble jo så amputert med smerter ved gåing, sitting osv…
Så jeg skal ikke føde på rygg denne gang! Jeg visste ikke det var mulig men visst var det det!