Halebeinet...

Maanestråle

Gift med forumet
Har den siste uka kjent smerter i halebeinet, og er livredd for at det er begynnende bekkenløsning...? Kan det være det? 

Sliter med d samme og ja, d kan være bekkenet.
Eg ska til JM på onsdag og tenkte å snakke med henne om d da.

Masse god bedring!

Oh...crap...

Det var jo akkurat det vi ønsket oss, var det ikke..?[&:]

Hva bør jeg gjøre nå da...? Hvis det viser seg å være bekkenet...?

lite man egentlig kan gjøre...jeg må gå til fysioterapaut 2 ganger i uken for å "leve" med det

få deg en time hos legen så legen kan gi deg en henvisning til fysio.
Ska gjøre d samme her.
Blir nok ikke "frisk" igjen før etter fødselen, men e jo ting man kan gjøre for å ikke forværre d.

Eg hadde ikke problemer sist så dette e skikkelig drit!![:'(]

...-eller overbelastning!?

Jeg har også noe "rart" med halebeinet, har vært sånn i halvannen måned men skjer liksom ikke noe mer så satser på at det bare forblir som det er.. enn så lenge :P

Jeg har mye smerter i halebeinet [:(] før så kom det i forbindelse med sykling, men nå kommer det om jeg sitter for lenge og til og med når jeg går [:'(] men sliter med selve bekkenet når jeg går.. så jeg må gå sakte men sikkert fremover [:'(]

I dag har det virkelig gjort vondt! Svei nesten i halebeinet da jeg satt på jobb, og ryggen har verket i hele ettermiddag [&:]
Håper det bare er litt stress som sitter i ryggen...

Uff, ja...er nok fare for bekkenløsning da ja..jeg har vondt bl a der, og oppover i rygg, samt nedover i bekken og lår...jeg går aktivt sykemeldt nå[&:]

Det er godt mogeleg du får bekkenløysing, men min erfaring er at det treng ikkje vera så alvorleg. Eg er plaga med vondt i halebeinet kvar gong eg er gravid, særleg viss eg sit mykje. Har ofte svært vondt etter jobb, men det går over når eg kjem heim og får kvilt meg litt. Det har ikkje ført til store problem for meg, har hendt eg har gått litt tidlegare frå jobb men det er sjeldan.

Håper det ikkje blir mykje verre!

Back
Topp