halebein

Kjenner til tankegangen. Jeg er mentalt forberedt på å bli igangsatt igjen, tar alt annet som bonus :p
Jeg håper så inderlig jeg slipper det. Har ikke blitt igangsatt med de 2 andre. Første kom 5 uker før termin andre kom 11 dager før. Så håpet mitt er 0 overtid :hilarious:
 
Jeg fikk vondt i halebeinet i den fødselen jeg fødte i seng. Var vondt når hun kom ut. Men den neste fødte jeg i badekar. Kjente det ikke i halebeinet i det hele tatt. Har hatt raske fødsler. Jeg anbefaler fødsel i vann.
 
Jeg fikk vondt i halebeinet i den fødselen jeg fødte i seng. Var vondt når hun kom ut. Men den neste fødte jeg i badekar. Kjente det ikke i halebeinet i det hele tatt. Har hatt raske fødsler. Jeg anbefaler fødsel i vann.
Takk for innspill, skal definitivt sjekke opp i dette med legen/ føden!
 
Jeg fikk vondt i halebeinet i den fødselen jeg fødte i seng. Var vondt når hun kom ut. Men den neste fødte jeg i badekar. Kjente det ikke i halebeinet i det hele tatt. Har hatt raske fødsler. Jeg anbefaler fødsel i vann.
Det kan være tilfeldig da. Jeg fødte begge i seng da det ikke er et alternativ og føde i vann på sykehuset her desverre.
 
Det kan være tilfeldig da. Jeg fødte begge i seng da det ikke er et alternativ og føde i vann på sykehuset her desverre.
Jeg hadde en utrolig udugelig jordmor på første fødsel. Så kan nok være bedre stillinger i sengen. Hun hjalp ikke i det hele tatt. Og gav heller ikke beskjed til noen om at jeg var i aktiv fødsel. Tok 30 min fra jeg kom inn på fødestuen til jenta mi ble født.
 
Takk for innspill, skal definitivt sjekke opp i dette med legen/ føden!
Hvis de har badekar på sykehuset ditt så fikk jeg beskjed om å si det når vi ringte inn for å si at vi kom. Da kan de evt sette av det rommet med badekar. Ikke alltid de har det på alle rom.
 
Hvis de har badekar på sykehuset ditt så fikk jeg beskjed om å si det når vi ringte inn for å si at vi kom. Da kan de evt sette av det rommet med badekar. Ikke alltid de har det på alle rom.
De har badekar på de aller fleste rommene heldigvis, dog på fødeloftet. Sist måtte jeg igangsettes, og måtte da være på annen avdeling hvor de ikke har badekar. Så må nesten bare se hvordan det blir nå
 
De har badekar på de aller fleste rommene heldigvis, dog på fødeloftet. Sist måtte jeg igangsettes, og måtte da være på annen avdeling hvor de ikke har badekar. Så må nesten bare se hvordan det blir nå
Hvilket sykehus skal du føde på?
 
SUS (Stavanger)
De har noen rom med badekar nede på fødeavdelingen også. Hadde hvertfall det når jeg fødte første og var på omvisning. Men de kan nok ryke fort. Tror de sa noe om to rom nede med det.
 
De har noen rom med badekar nede på fødeavdelingen også. Hadde hvertfall det når jeg fødte første og var på omvisning. Men de kan nok ryke fort. Tror de sa noe om to rom nede med det.
Det stemmer nok det ja. Jeg kan faktisk ikke huske om det var badekar eller ei på rommet jeg var på, og det er ikke mer enn 2.5 år siden jeg fødte :hilarious:
 
Back
Topp