Halden folk her?

Jeg ble flytta tilbake på begge de to andre unga på TUL men frem på OUL på begge to ;) masse lykke til idag!!! Gleder meg til oppdatering!!!

Jeg heter Wenche :)
Du da?

Åja..:p er det jeg også har opplevd nå. For som sagt var jeg på oul idag..og ble forskyvet frem;) Er 17+4. Og terminen blir 8 jan :D

Ok. Madelen her..

Gratulerer :) fikk du vite kjønn? Gleder meg så til det er min tur! Bare 22 dager igjen ;)

Gratulerer med gutt i magen <3 ja tia går fort heldigvis. Har to andre små å henge fingra i. Og dem er AKTIVE ;)

Gratulerer med gutt i magen <3 ja tia går fort heldigvis. Har to andre små å henge fingra i. Og dem er AKTIVE ;)
Takk igjen <3

Da går tia ekstra fort ja! Hehe..

Åssen er formen nå om dan forresten?
Hvor trener du?

Last edited:
Jeg er stup trøtt men ellers bra ;)
Trener på spenst eller går tur med hundene mine:) skal i gang igjen på mandag etter ALT for lang pause!
Din form da?

Jeg er stup trøtt men ellers bra ;)
Trener på spenst eller går tur med hundene mine:) skal i gang igjen på mandag etter ALT for lang pause!
Din form da?
Ok:) kjenner meg igjen der! Er bare det å komme igang lissom:p

Trener på Alida/Fitness. Skal en tur dit i mårra om du vil henge på;) Om du orker da :) kjedelig når dagene og planene går i vasken og brått ligger jeg hjemme på sofaen med migrene istede. Men akkurat nå er jeg ganske gira og klar for trening i mårra:D

Formen er grei om dan. Men den endrer seg brått!:( Enten migrene, sliten eller lite med energi.

I morgen skal jeg sooooove ;) jeg trodde jo barnehagen startet idag meeeen det var planlegging dag så er første dag for unga i barnehagen etter ferien i morgen. Og den skal nyyyytes ;) men møttes gjerne en annen dag! :)

I morgen skal jeg sooooove ;) jeg trodde jo barnehagen startet idag meeeen det var planlegging dag så er første dag for unga i barnehagen etter ferien i morgen. Og den skal nyyyytes ;) men møttes gjerne en annen dag! :)

Ok. Det skjønner jeg godt:p nyyyt "fridagen" ;)

Det høres bra ut:)

Back
Topp