halå der ute...tips?

muffinium

Glad i forumet
tror de siste ukene blir laaaaaaaaaaang...
er sånn hos dere også at tiden står stille? løsning?

Etter at jeg våknet med rier i går morges har jeg ikke klart å fokusere på noe annet enn fødsel. De stoppet etter 5 timer og jeg går bare og venter på tegn... slitsomt! Ikke lett å vite hva man skal ta seg til, det var bedre før dette rie-maset, da kunne jeg i det minste sette pris på å ikke ha noe å gjøre. Men det er jo sikkert mye vi kan gjøre... lese, strikke, gjøre husarbeid, bake, gå tur... men gidder jeg å gjøre noe? nei...

tror jeg skal må regne med å gå over tiden altså...Mamma har gått over tiden med alle tre barn,mormor også...hehe...tror ikke jeg får føde tidlig jeg heller...Jeg kom ikke før 15dager over termin dato og de satt igang fødseln dag 22etter terminen...hehe...stakkars mamman min.

syns faktisk tia har gått fort.. hadde termin 30.06.. men har på en måte fått den innstillinga at det ikke kommer til å sje noe før neste fredag.. mor har gått over å har blitt satt i gang me alle oss 3..
så eg tenke ikke så mye på det akkurat nå.. alt e liksom klart.. men hadde eg gått tenkt på at nå kan det sje osv. 24 i døgne hadde nok tia gåt veldigt seint.. men e vilt leie.. men ikke noge enn kan jer for det..

Så flink du er! Innstillingen er helt klart avgjørende, men det er ikke så lett å bare "skru av tankene", skulle ønske jeg klarte å la være å fokusere så mye på det...

ORIGINAL: maiki

syns faktisk tia har gått fort.. hadde termin 30.06.. men har på en måte fått den innstillinga at det ikke kommer til å sje noe før neste fredag.. mor har gått over å har blitt satt i gang me alle oss 3..
så eg tenke ikke så mye på det akkurat nå.. alt e liksom klart.. men hadde eg gått tenkt på at nå kan det sje osv. 24 i døgne hadde nok tia gåt veldigt seint.. men e vilt leie.. men ikke noge enn kan jer for det..

nai de e ikke bara bara skru av tanken.. men he gått me den innstillinga leeeeeenge.. så e nok derfor eg he klart å halt na.. er egentle vilt utolmodig av meg.. hehe.. så egentle merkele eg ikke he tenkt på mye å vente...
å vertfall ikke lett når ALLE spør om an ikke kjeme snart å kor lenge det e ijen osv.. hehe..

Back
Topp