Hair-extentsion..

Hege og Dennis

Forumet er livet
Noen som vet sånn ca hvor mye det koster og om man kan kjøpe med hår selv og få frisøren til å sette på!?

Og til dere som har hatt eller har;Hva anbefaller dere!?Gjerne kom med linker til sider dere har kjøpt hår!!!

Og er det mulig å klare det selv!?

eg har clips on. eg setter på det meste selv eller så hjelper sambo meg litt.. eg fant fram sida på finn.no. men hu så selgte har slutta me de nå. men gå inn på finn.no så søke du på haire extention så komme de masse opp. mitte exstension e ganske lang da rekker nester ner på rompa mi på de lengste men eg krøller de opp å da ser de mer ekte ut. syns de ser ganske falskt ut når de er stritt..

lykke te. håpe du finner noe:)

Å ja. eg anbefale ekte menneskehår. for de kan du krølle, rette å farge.  eg betalte 1200 kr for mitt .

jeg hadde først sveisa på.. men når det ble tatt ut så hadde jeg mistet sinnsykt mye hår.. så det jeg gjorde da var å kjøpe clips hos frisøren.. med ekte hår selvfølgelig.. kunne bestilt på nett, men hadde det travelt med å få på hår igjen.. hos frisøren betalte jeg 1500, men du kan få det for tusenlappen på nettet. håret mitt heter Sara`s. kan fort bli flokete når du har brukt det en stund.. da er det greit å ha i balsamen en stund når du vasker det.

Back
Topp