hair extension

Jo too the ssi

Forelsket i forumet
kjøpte sånn klipps hair extension i går hos frisøren... guuu så fine di va mn fytti så dyrt:S 2000kr...
mn va vert pengene:)
så nå har eg kjempe kjempe lankt hår endeli:D:D:D:
 
ORIGINAL: jossimeg

kjøpte sånn klipps hair extension i går hos frisøren... guuu så fine di va mn fytti så dyrt:S 2000kr...
mn va vert pengene:)
så nå har eg kjempe kjempe lankt hår endeli:D:D:D:


Er det vanskelig å sette på? Har så lyst på, men er redd for at jeg ikke klarer å sette på slik at det blir fint...!
Har du bilde? Vil se, vil se...
 
nja alt ska jo ver beint osv, eg fekk ei vennina t å setta d på, mn tror eg fint konne klart d sjøll og liksom... du tupere d å spreie m hårlakk, å så feste du d så lankt så muli inn mot hode:) hmm ska c om eg klare å ta bilde:P

eg kjøpe lyst hår sjøl om eg har svart hår, så farga eg d bare sjøll:P ja d e go innvistering;p hehehe
 
di er ikke vanskelig å sette på med litt trening:) Kan legge ut et bilde når jeg har di på(den gangen jeg var blond vel å merke..) Der har jeg egentlig skulderlangt hår...det var det beste bildet jeg hadde av det..


clip on ekstension er guds gave til kvinnen:p hahahaha[;)]
 
ORIGINAL: sommerfugler85

di er ikke vanskelig å sette på med litt trening:) Kan legge ut et bilde når jeg har di på(den gangen jeg var blond vel å merke..) Der har jeg egentlig skulderlangt hår...det var det beste bildet jeg hadde av det..


clip on ekstension er guds gave til kvinnen:p hahahaha[;)]


pen [:)]
 
ORIGINAL: linnine

ORIGINAL: sommerfugler85

di er ikke vanskelig å sette på med litt trening:) Kan legge ut et bilde når jeg har di på(den gangen jeg var blond vel å merke..) Der har jeg egentlig skulderlangt hår...det var det beste bildet jeg hadde av det..


clip on ekstension er guds gave til kvinnen:p hahahaha[;)]


pen [:)]


takk:)
 
Å, så fin du var! Jeg har veldig lyst til å kjøpe altså..*tenke-tenke* Går man bare til frisøren og sier man vil ha sånne??
 
vi selger det i hvert fall...sarah hår tror jeg det vi selger heter, og det er veldig bra:)
Og er jo verdt pengene så lenge man bruker det[:D]
 
Hm...tror kanskje jeg skal invistere i det her jeg altså. Ønsker meg såååå langt hår, men klarer ikke spare...! Kanskje jeg kan ønske meg det til bursdagen min? Det tror jeg var en goood ide!
 
I wonder how long is your hair extension? I mean it will be much better if you have at least a shoulder length hair. I also have a hair extension with 25`` and I`d like create the kind of heatless hairstyles by following the guide of some famous hair blogs. The big loose curls is one of my favorite which is gentle and beautiful, maybe you can consider about this style.
 
Last edited:
Back
Topp