Hair Extension

Jeg har hatt hairextentions..
Men vent til høsten med å ta [:)]
Klorvann og saltvann kan ødelegge det..
Og kvaliteten på limet varierer noe veldig [:)]
Jeg har hatt 200 punkter i, for 500 kr [;)]
Men kjøpte hår fra USA og satt modell for ei venninne [:)]
Neste gang jeg skal ta skal jeg ha clip-on [:)] Anbefaler heller ikke så mye som 200 punkter [:)]

Pris vil variere veldig hvor du setter det på og kvaliteten på håret.
Man får det man betaler for får å si det slikt.

Clips er veldig genialt nå om sommeren allefall vl jeg si, får man kan ta av de når man vil å sette på igjen.

Jeg har både hatt clips og limte fester i håret, liker best limte fester vil jeg si.

Ser også at mange har måtte klippet seg kort pga limte fester, da må jeg si dere ikke har behandlet det riktig.

Jeg vet om ei som gjorde den. Hu måtte betale 5000, men det er jo nesten 2 år siden eller noe, men hu så ikke ut etterpå! Jeg ville ikke tatt det![&:]

Har aldri tatt hos frisøren, har kun bestillt clips på nettet. [;)]
Eg meine det er myye bedre å bestille clips på nettet. For det første er det 3 ganger så billig, og bedre kvalitet, og for det andre kan du ta det av og på ka tid du vil, uten at du sliter håret med noe lim eller sveising. Ikke nok med dette, holder det mye lenger, spørs koss du holder det ved like. Det er vanlig å ha extension i 6 mnd, men eg har hatt mitt i snart 2 år, og er like bra[:D]

Hadde ei veninne som tok hos frisøren, to ganger. Hu betalte 6000 kr, og det varte bare i 6 mnd, og etterpå var hennes eget hår helt utslitt av limen. [&:]

Back
Topp