mrria
August 2012 <3 August 2014 <3
FnisHAHAHA, ler meg ihjel. stakkars guttuffameg. Om det er noen trøst ble jeg tilbudt barnebillett på bussen på 26års dagen min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FnisHAHAHA, ler meg ihjel. stakkars guttuffameg. Om det er noen trøst ble jeg tilbudt barnebillett på bussen på 26års dagen min
![]()
Enda verre!! HahahaFnisFant nettopp ut av ei venninne at russen samler inn i dag. Det vil si han var 18 år
![]()
Lurer bare på hvor gammel han trodde jeg varEnda verre!! Hahaha![]()
han kan vere ein eldre russ som tar omatt skule
![]()
Så koselig <3 hahaLurer bare på hvor gammel han trodde jeg varHan sa det med en skikkelig sånn søt stemme som man prater til barn med ;p
Om han ble ja!Hahaha. Stakkars tenk så flau han ble så![]()
Åh? Trodde du lå langt foran megHa ha ha.. Han må jo ha følt seg skikkelig dum. Btw mrria, du elsker forumet. Sikkert fordi du har passert 3000.Så nå må jeg også det i dag!
Kan ikke si jeg ble smigret, akkurat![]()
Wow! Stakkar deg, BombadillaMen, antagelig mer smigrende enn pm jeg fikk på et annet forum i dag"Beautiful grandkids you have there, enjoy them when you can, soon grandma is not so cool"
Wow! Stakkar deg, BombadillaDu er jo ung!!
Hehe, det er aldri så gale at det ikke er godt for noe, vet du!slengte noen gloser i retur til henne og ble rapportert haha. Overlever absolutt, men fikk enda mer motivasjon til å begynne å ta bedre vare på meg selv![]()
Neida. Du har tatt meg igjen totalt så du hrnger nok her mer enn du tror.Åh? Trodde du lå langt foran megSkulle jo trodd du hadde konkurranse enda
Haha
Jeg har nesten ikke vært her, føler jeg![]()
Kommenterer jo på alt når jeg først er innomNeida. Du har tatt meg igjen totalt så du hrnger nok her mer enn du tror.![]()