Hahahahahahaha!!!

HAHAHA, ler meg ihjel. stakkars gutt :P uffameg. Om det er noen trøst ble jeg tilbudt barnebillett på bussen på 26års dagen min ;)
Fnis :p Fant nettopp ut av ei venninne at russen samler inn i dag. Det vil si han var 18 år :p

• Liker
Reactions: L86
Haha!! Den var fin ;-)

Enda verre!! Hahaha :P :P han kan vere ein eldre russ som tar omatt skule:p
Lurer bare på hvor gammel han trodde jeg var :p Han sa det med en skikkelig sånn søt stemme som man prater til barn med ;p

• Liker
Reactions: L86
Ha ha ha.. Han må jo ha følt seg skikkelig dum. Btw mrria, du elsker forumet. Sikkert fordi du har passert 3000. ;) Så nå må jeg også det i dag!

Ha ha ha.. Han må jo ha følt seg skikkelig dum. Btw mrria, du elsker forumet. Sikkert fordi du har passert 3000. ;) Så nå må jeg også det i dag!
Åh? Trodde du lå langt foran meg :p Skulle jo trodd du hadde konkurranse enda :D Haha
Jeg har nesten ikke vært her, føler jeg :p

Kan ikke si jeg ble smigret, akkurat ;)

Men, antagelig mer smigrende enn pm jeg fikk på et annet forum i dag :( "Beautiful grandkids you have there, enjoy them when you can, soon grandma is not so cool"

slett

Men, antagelig mer smigrende enn pm jeg fikk på et annet forum i dag :( "Beautiful grandkids you have there, enjoy them when you can, soon grandma is not so cool"
Wow! Stakkar deg, Bombadilla :( Du er jo ung!!

Wow! Stakkar deg, Bombadilla :( Du er jo ung!!

slengte noen gloser i retur til henne og ble rapportert haha. Overlever absolutt, men fikk enda mer motivasjon til å begynne å ta bedre vare på meg selv :p

slengte noen gloser i retur til henne og ble rapportert haha. Overlever absolutt, men fikk enda mer motivasjon til å begynne å ta bedre vare på meg selv :p
Hehe, det er aldri så gale at det ikke er godt for noe, vet du! ;)

Åh? Trodde du lå langt foran meg :p Skulle jo trodd du hadde konkurranse enda :D Haha
Jeg har nesten ikke vært her, føler jeg :p
Neida. Du har tatt meg igjen totalt så du hrnger nok her mer enn du tror. :p

Back
Topp