hahahahahaha

Lefsen84

Forumet er livet
jeg klarer ikke å holde sofie vekk ifra juletreet og pakkene under...rett før hun pakker dem opp alle[:-][8D]

åh hjelp..for et stress det blir da..tar ned reisesenga jeg,så kan jeg putte alexander oppi der når jeg skal ut fra stua[:)] det var lurt[:)] lykke til videre med vaktjobben[:D]

ja det var tidlig men veldig hyggelig  ( hvis pakkene får være uåpnet noen dager til )[;)]

vi pynter treet først på lille kvelden vi da... har så mye pyntr så tidlig ellers at treet blir prikken over ien når vi våkner julaften...

uff ja nå har du vist fått jobben med å holde henne unna hehe

ORIGINAL: helenen

Jøss, har du pynet og lagt pakkene under allerede??? Nei da skjønner jeg at han er nysgjerrig asså, jeg eeeelsker å knipe på pakker [;)]

er jo ikke mer enn 4 dager til jul da.. i år så kjøpte vi ett stort og dyrt juletre, så ikke søren om det bare skal stå ute til lillejulaften når vi trosalt har betalt så mye for det! nopp nopp!!
jupp gavene og alt er under..er koseligere da synest jg

Venter med å legge under pakkene noen dager til jeg..[;)]

Her blir det nok ikkje pynting av juletre før laurdag/søndag.... å pakkene bruka oss ikkje å putte under før på juleaften rett før oss ejte middag.... tradisjon heimafra....[:D][:D] å Dennis e en fingreklo[:-][:-] so hadde no blitt mej et styr hvis det skulle vør framme allerede no...[8|][:)][:)] måtta no levd oppi leikegrinda han då stakkers[:D][:D][:D][:D]

hehe.. da tenker jeg du har en god jobb fremover[:D][:D][:D]

her pynter juletreet lille julaften[:)] vi skal jo bort i år men vi skal ha juleselskap her hjemme  med sambos familie lillejulaften, da blir d julegrøt og pynting av tre. gleder meg masse til å se david ta helt av[:D]

same problem her[;)]...
men har ikke andre plasser å få lagt det så må nok bare bli der det ligger[8D]...

åååhh..så gøy egentlig!!!! tenk hvor spennende det er da for de små;)

ORIGINAL: Annask

ja det var tidlig men veldig hyggelig  ( hvis pakkene får være uåpnet noen dager til )[;)]

vi pynter treet først på lille kvelden vi da... har så mye pyntr så tidlig ellers at treet blir prikken over ien når vi våkner julaften...

samme her og... og så håper vi at nissen kommer med noen pakker, da... [;)]

ORIGINAL: ..*||Susanne89||*..

same problem her[;)]...
men har ikke andre plasser å få lagt det så må nok bare bli der det ligger[8D]...

hehe vi har heller ikngen andre plasser å ha dem.. de har ligget i påse ved siden av der treet står nå..så syntest at det rett og slett var så dumt å ha ett juletre med julegaver rett på siden isdedenfor undr..så det var derfor vi bare la dem under..vi pleier normalt sett ikke pynte før lille julaften vi heller, men dette året sim sagt ble det så dyrt juletre så dette skal jammen meg brukes..elsker julen også så blir heller ikke lei treet[:D][:D]

Back
Topp