hahahahahaha

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Stakkars Johannes......[8D][:D][:D][:D][:D]

"vi er ikke så dumme asså... vi har tross alt lappen"

Regner med at det er bikiniflickorna du sikter til?
Eller hva sier du til: "hvor mye går termometeret til?" eller noe i den duren...
Hvorpå venninna svarer: "servo er det det heter!"

ORIGINAL: elisandr

Regner med at det er bikiniflickorna du sikter til?
Eller hva sier du til: "hvor mye går termometeret til?" eller noe i den duren...
Hvorpå venninna svarer: "servo er det det heter!"

hahaha de kunne ikke ha "pels" på rattet for de hadde ikke servo - AT DET GÅR ANN!!!

Hahaha..
Ja man får seg virkelig en god lattis!!
Virka som om han va veldig klar for en fest med dem.. ehm [8D]

Nåja, sååå synd på han var det faktisk ikke[;)]

Og man må da forstå at om man har rattmuff uten servo så får man jo ikke tak i rattet på samme måte. Det glir i hendene liksom[8D] Det er argumentet om det ikke kom fram på tv.

ORIGINAL: Baby R

Og man må da forstå at om man har rattmuff uten servo så får man jo ikke tak i rattet på samme måte. Det glir i hendene liksom[8D] Det er argumentet om det ikke kom fram på tv.

det medd rattet skjønte jeg... for har ikke servo selv pr nå[8D]

Men seriøst??? Hvor finner de alle folka fra? Jeg ser ALDRI sånne når jeg er på Svinesund.

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: Baby R

det medd rattet skjønte jeg... for har ikke servo selv pr nå[8D]

Men seriøst??? Hvor finner de alle folka fra? Jeg ser ALDRI sånne når jeg er på Svinesund.

Spesiellt plukket ut[;)]

Min lilel Nicolai er med helt på slutten av innslaget jo[:D]

Da de kjörer fra Svinesund etter å ha pakket utstyret inn i russebilen. Ved sidne av dem hadde jeg parkert med Rav´en(med TvBoden-reklame), og i grönn jakke står en liten tass. Akkurat da var ejg på andre siden bilen og stappet en fröken i bilsetet[:)]

Back
Topp