hahahahaha

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Krista

ORIGINAL: *mie83*

ORIGINAL: Minimeg

Hei folkens! Tror jeg var skylig av å legge ut et bilde av ei rammeskeiv hund! Den var ikke ment til noen vis det er det dere mener. (den ligna litt på ei gris i hvertfall) Men vis den var look a like til noen så er det MEG! Jeg har første rett på det bildet! Så nå er det ute av verden. Er vi venner nå?

Nei det var ikke bildet ditt jeg mente.[:)] Det ble lagt ut et bilde til, tidligere i tråden.

hun redigerte vel innlegget, så den stygge hunden dukket egentlig opp før grisen.. først stod det bare om en gris...[:)]

Ahhh.. huff.. jamen hadde egentlig vært mye lettere vis det var det bildet som jeg la ut. For da kunne vi blitt venner.. [:D]

Er ikke uvenner med noen jeg altså[:D]

Ikke jeg heller altså.. Mente vi som i alle på BV![:)] Så kan vi drikke kakao og spise kokos boller. (har så lyst på det nå.. [:(]

ORIGINAL: LaOna

Hei folkens! Tror jeg var skylig av å legge ut et bilde av ei rammeskeiv hund! Den var ikke ment til noen vis det er det dere mener. (den ligna litt på ei gris i hvertfall) Men vis den var look a like til noen så er det MEG! Jeg har første rett på det bildet! Så nå er det ute av verden. Er vi venner nå?

jeg ble seriøst driiit lei meg jeg for jeg syntes den lignet mistenkelig på meg

Var det hårene, tungen eller hele proposisjonen? På tide å farge håret og ta en make over kanskje?[:D]

Kom hit du... Har laga skumkake i dag jeg. Sånn som kokosboller vet du, med sjokoladetrekk.

Har du? kan du lære meg å lage slik? Nå ble jeg så misunnelig at det bruser i rompa! Går det ann å ha kokos på også? jeg kommer med en eneste gang!  

ORIGINAL: LaOna

jeg ble seriøst driiit lei meg jeg for jeg syntes den lignet mistenkelig på meg

Var det hårene, tungen eller hele proposisjonen? På tide å farge håret og ta en make over kanskje?[:D]

var vel mest tungen vil jeg si, men det andre var nok så likt det også.
Unnskyld meg men det er ikke nødvendig å bli frekk altså[:'(] make over p.g.a. jeg lignet på det bilde?? why???  greit jeg ikke tør å se meg selv i speilet og andre løper vekk når de ser meg men ser ingen grunn til make over bare på grunn av det

ORIGINAL: MoldeJente23

Kom hit du... Har laga skumkake i dag jeg. Sånn som kokosboller vet du, med sjokoladetrekk.

Har du? kan du lære meg å lage slik? Nå ble jeg så misunnelig at det bruser i rompa! Går det ann å ha kokos på også? jeg kommer med en eneste gang!  

bruser i rompa?!?!   .....

bruser i rompa??[&:][:D]

bruser i rompa?!?!   .....

Bruser det ikke i rompa di når du gleder deg til noe, ser sånn legekutteoppmenneskepåoperasjonsbordet sak og når du har virkelig lyst på noe?

Vis ikke 7 11 eller bensinstasjonen selger gelatin plater så skal jeg kjøpe alle kokosbollene de har og vente utålmodig til mandag så skal jeg lage skum kake for alle penga! Har vært favoritt godisen min siden jeg var liten, men i dag på butikken så tenkte jeg at jeg skulle være sunn.. yeah my ass.. gikk ikke det..

iling i rumpa da? Vondt i rumpa? Stikk i rumpa? Kjenner du ingenting i rumpa du?

Vis ikke 7 11 eller bensinstasjonen selger gelatin plater så skal jeg kjøpe alle kokosbollene de har og vente utålmodig til mandag så skal jeg lage skum kake for alle penga! Har vært favoritt godisen min siden jeg var liten, men i dag på butikken så tenkte jeg at jeg skulle være sunn.. yeah my ass.. gikk ikke det..

Vi er gravide [;)]
[/quot

derfor jeg skulle være sunn.. haha.. skumboller, mmm.. spiste 3pakker engang.. (da var jeg ikke gravid altså)

[:D][:D][:D][:D] en god latter forlenger livet[:D][:D][:D]

iling i rumpa da? Vondt i rumpa? Stikk i rumpa? Kjenner du ingenting i rumpa du?

HAHAHAHA Jo, av og til

I dag stakk det faktisk langt inni ene rompeballen når jeg var å gikk på plantasjen... det kan være for noe rart da??

Mener du at det "bruser" i rompa di når du ser planter? Og du stiller spørsmål tegn ved meg? [:D]

Prøver du å si at jeg er feil konstruert? At jeg får brusingen i feil del av kroppen? Bruser der når jeg har spist blomkål og.. [:D]

Prøver du å si at jeg er feil konstruert? At jeg får brusingen i feil del av kroppen? Bruser der når jeg har spist blomkål og.. [:D]

HAHAHAHAHA... er brusing = promping?

HAHAHAHAHA..  Tror du jeg sitter å promper når jeg ser på Chicago hope og på julaften?! [:D]

Haha.. ja, men det er ikke så god brusing.. Da er det mer aroma brusing.. [:D] Tilføyer soverommet en fin aroma da altså, samboeren min bare elsker den armoaen han kommer hjem til fra jobb midt på natten.. grr.. er det rart han gleder seg til disse 4 1/2 siste månedene.. [:D][:D][:D]

Lekker litt over alt når man er gravid altså. Jeg raper aldri, men tror du ikke det kom en på bussen i dag da.. Trodde jeg skulle løpe på vinduet jeg var så flau..[:D]

Er du like trøtt som meg?

Back
Topp