Hahaha!

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Sitter her å ser på x faktor.. Sitter her bli og fornøyd (til tross for at "han far" har dratt på jakt og eltet meg alene) så begynner hun første å synge og så kommer tårene mine trillende og jeg skjønner ikke hvorfor!:P Jeg må bare le her jeg sitter med tårer i øynene :p

hehe :) hun var flink da..!! men bra du kan le av mange av di andre som prøver og "synge" der og da ;D;D

Hahahaha, jeg ler så jeg nesten dør! Mongolsk strupesang![:D] Nesten litt skremmende[8D]

ORIGINAL: Netta87

Hahahaha, jeg ler så jeg nesten dør! Mongolsk strupesang![:D] Nesten litt skremmende[8D]

Ikke bare nesten, den VAR skremmende......
Hadde noen kommet til meg i halvmørket og sunget det der med det blikket og de ekle øynene tror eg eg hadde dauet!!![&:][&:]

ORIGINAL: Ariana

ORIGINAL: Netta87

Ikke bare nesten, den VAR skremmende......
Hadde noen kommet til meg i halvmørket og sunget det der med det blikket og de ekle øynene tror eg eg hadde dauet!!![&:][&:]

Å, herregud, ja, det hadde vært nok til å skremme livet av de fleste[&:] Nå måtte jeg lukke igjen persiennene tilfelle han plutselig står utafor her og stirrer på meg[8D] Hehe... Blir litt pysete av å være alene hjemme, skremmer meg sjøl med alt, rare lyder utenifra og sånn[:D]

Hehe... Var endel som jeg ble flau av ja! Satt med henda foran ansiktet mens de hodlt på[8D][:D] Den strupesangen tok jo kaka da![&:]

Mange flinke der og så det blir ett program så må følges med på utover![:)]

Back
Topp