Hahaha, fått oul time!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Er det mulig! Jeg fikk avslag på henvisningen fra legen til sykehuset om tidlig ul for å finne terminen.
I dag har jeg fått brev med time for oul, og den er 29/9!!! Det vil da si at jeg er enten 13 uker på vei, eller 17 uker på vei. Det blir jo feil uansett...
Bør jeg ringe å si noe, eller bare ta en spansk en og si at jeg ringte og sa ifra og fikk beskjed om å komme likevel??
Skjønner ikke hva de roter med... Det er jo bare 3 uker til...

TuMmY LoVe

Og om de mener 29/10 så er jeg da enten 17 eller 21 uker, det blir jo feil det også..

TuMmY LoVe

Møt opp du, er du bare 13 uker på vei så får du jo en ny UL senere :) blir jo vin vin det :P

møt opp :D blir jo enten tidlig ul eller OUL på deg da ;) og d værste som kan skje er at du får en ny ul når du egentlig sku hatt OUL.... :D

Ta med brevet og møt opp. Klarer du vente så lenge? Står det OuL på brevet eller tidlig ul?

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg hadde bare møtt opp ^^, Er jo ikke du som har gjort noe feil akkurat ;-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Det er bare å møte opp. Jeg fikk innkalling 2 uker for tidlig sist, og da fikk jeg en OUL til :-)

6. April 2013
7. April 2015

Stemmer for at du skal møte opp ;)

Sa de ikke noe? Jeg BØR jo vite at det er for tidlig ;)

TuMmY LoVe
Nei, jeg var også klar over at det var for tidlig men det eneste hun sa var et jeg måtte komme inn på nytt siden jeg ikke var 18 uker. Så fikk jeg ny time. Det er jo ikke alle som vet når man skal inn til OUL. Jeg hadde later som ingen ting :-)

6. April 2013
7. April 2015

Nei, jeg var også klar over at det var for tidlig men det eneste hun sa var et jeg måtte komme inn på nytt siden jeg ikke var 18 uker. Så fikk jeg ny time. Det er jo ikke alle som vet når man skal inn til OUL. Jeg hadde later som ingen ting :-)

6. April 2013
7. April 2015
Haha, når jeg kommer dit er jeg 13 uker på vei!!hahahahaha

TuMmY LoVe

Back
Topp