HAHAHA *BOMBE*

KathMor

Forumet er livet
Når lillebille er stor jente og skal i stor vogn vendt utover så skal jeg selge vogna og kjøpe en helt ny Emmaljunga Scooter 2.0... Men jeg vil ha det NÅ! For den kommer ut i en knall lekker limited edition i Mars 2011[:o]

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Limited_edition/Black_Beauty_Beige_Beauty-1315.html

ELSKER!!! Egentlig ikke så gla i sorte rammer og felger - men denna var NAIS!! Men sikkert ingen igjen når jeg skal ha den om 10 mnd eller noe [:(][8D][X(]

Ohhhh....NIZE...hmm....jeg skal ha ny i år....tror jeg....

ORIGINAL: schnuppaluppa

Ohhhh....NIZE...hmm....jeg skal ha ny i år....tror jeg....

Hadde jeg hatt foreldrepenger hadde jeg løpt opp i morra å satt meg på ventelista [8D] Men tror ikke jeg kjøper noe før til høsten jeg altså.. Vil gjerne ha henne mot meg litt, dumt man ikke kan det med scooteren sånn sett... Men ja, sånn sein høst/vinter er gull... men da er vel ikke denne å få tak i [>:]

Ser ut som ei helt ordinær vanlig vogn i mine øyne! [:)]

RÅ lekre de der!!

Venninnen min skal få en liten i mai, og skal kjøpe den beige limited editionen.
Koster 9000 da [8|][8|] Men er vel så verdt pengene når man kan bruke den til de slutter med vogn!

Jeg har brukt 12 000 på vogner til sammen, så da lønner det seg vel å bare trenge å kjøpe en til 9000 [;)]
Vet iallefall hvilke vogn jeg skal velge neste gang jeg blir gravid [:D]

ORIGINAL: Gullklomp

RÅ lekre de der!!

Venninnen min skal få en liten i mai, og skal kjøpe den beige limited editionen.
Koster 9000 da [8|][8|] Men er vel så verdt pengene når man kan bruke den til de slutter med vogn!

Jeg har brukt 12 000 på vogner til sammen, så da lønner det seg vel å bare trenge å kjøpe en til 9000 [;)]
Vet iallefall hvilke vogn jeg skal velge neste gang jeg blir gravid [:D]

derfor jeg er så fornøyd m at jeg valgte ei vogn som har holdt hele veien, for 7000 tilsammen[;)]

Meeeens om sagt, nå har jeg lyst på limited edition i City Cross muligens [8D]

Min vogn kosta 8200 i Norge, Mondial Black Croc - kjempe fornøyd! Kjøpte jo smarten først og angra masse, skulle bare kjøpt den man ville ha med en gang, lønner seg ofte det [8D][;)] Og lønna seg å kjøpe i England, der fikk jeg altså samma vogna for 5900!! Er 2300 forskjell det [:-] Så ikk etapt mye om jeg selger min for 4000 [:D]

ORIGINAL: Vand

Ser ut som ei helt ordinær vanlig vogn i mine øyne! [:)]

for meg også... jeg har ikke helt skjønt det vognstyret jeg da[8|][:)]
Hehe husker når A var liten.. ååå hvilke model har du.. modell???(skjønte jo ikke en dritt) jo vonga di.. så sier jeg.. åå finnes det vong modeller med årstall???!! jeg har bare en vogn jeg.. aner ikke hva den heter[8|] den har fire hjul og og et sitte sted for A[8|]

ORIGINAL: *MissMe*

De er råålekre.. Men Scooteren kan jo seriøst ikke koste 9000kr bare pga. fargen?!?!?!

Nei nei nei - tror hun mente hun mente Mondialen/Edge [8D] Limited edition fargene kommer i de fleste modellene [:)]

ORIGINAL: KathMor

De er råålekre.. Men Scooteren kan jo seriøst ikke koste 9000kr bare pga. fargen?!?!?!

Nei nei nei - tror hun mente hun mente Mondialen/Edge [8D] Limited edition fargene kommer i de fleste modellene [:)]

Aaaah... Trodde hun mente at Scooteren skulle koste så mye.. Syns den grey flowers er ganske lik da. Sikler litt på den..[8D]
Eller en Simo 124.. Veldig enkle og fine...

Vanskelige valg vi står foran...[8D][8D]

Svarer i tråder om hverandre her HAHAH, men den var fin altså! Den derre flower altså!! OHHHH veryy nais [:D][:D] *glede seg til ny vogn* [8D]

ORIGINAL: KathMor

Mente Mondialen ja [8D]

Back
Topp