Hahaha *bilde*

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Teodor og Bestemor rydder i garasjen, da finner man mye rart!
ImageUploadedByBV Forum1362834208.887263.jpg

Oi hehe, den var tøff:-)

Det hadde slått an ja:-)

Skremme alle ungene? :-p

haha, den var jo råkul! Hadde vært noe for lille "nasse" kanskje? :p ;)

Hahahah, den var jo råstilig:D

Hun må jo være Nasse nøff, derav kjælenavnet:p Hun ble kledd i helrosa en dag og lignet veldig på Nasse nøff:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hun må jo være Nasse nøff, derav kjælenavnet:p Hun ble kledd i helrosa en dag og lignet veldig på Nasse nøff:rolleyes::rolleyes:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
De har kostymer til hele hundremeterskogen hos Toys R Us:rolleyes:

De har kostymer til hele hundremeterskogen hos Toys R Us:rolleyes:

Kuuult, kjøpe tussidrakten til Emmeth vel, han er like lat og bedagelig som hvertfall;) Blir tigergutt til Neline, hu er like høyt og lavt som han, og like bråkete også:D Blir Nasse nøff til Mathea for hu er så stille, rolig og forsiktig, men alltid snill:) hehe, og jeg hadde brått hele Ole brumm gjengen:D

Kuuult, kjøpe tussidrakten til Emmeth vel, han er like lat og bedagelig som hvertfall;) Blir tigergutt til Neline, hu er like høyt og lavt som han, og like bråkete også:D Blir Nasse nøff til Mathea for hu er så stille, rolig og forsiktig, men alltid snill:) hehe, og jeg hadde brått hele Ole brumm gjengen:D
Haha, herlig at du har hele gjengen da! :D :rolleyes: Hermine tror jeg måtte ha blitt Ole Brum for hun er litt ja takk begge deler:p

Haha, herlig at du har hele gjengen da! :D :rolleyes: Hermine tror jeg måtte ha blitt Ole Brum for hun er litt ja takk begge deler:p

Ja, jeg er heldig<3 Ja, hu er jo det, den lille go`klumpen der:p

Fantastisk bilde! ;)

Back
Topp