haha

en_til_på_vei?

Elsker forumet
fikk sååå lyst på is her hvor jeg sitter nå... hmm... [8D]
kansje få fikset på det d[;)]

hehe... kos deg med pizza`n..

merker så fort jeg ser ting jeg vil ha.. løper tennene mine i munnen:P hehe.. dem bare drømmer om å få det i munnen... haha... off.. fælt å si....[8D]

Oi oi oi :O jeg satt nettopp og furtet litt for at jeg ikke har kontanter nok til å bestille pizza og bilen er på verksted, så som erstatning gikk jeg ut å hentet meg is [:D] nammenammenam [:)] har fremdeles lyst på pizza, men nå har jeg veldig lyst på bær med vaniljesaus

tror jaggu jeg ska ut å handle både pizza å is jeg... uff.. jeg som ville så gjerne være flink...[8D]

her har jeg sendt sambo på butikken forå kjøpe meg påskeegg[:D][:D] sånn i sånn lilla kartong

Ang is så har jeg en boks med sørlandsis tricolor[:D][:D] Og iskjeks[:)][:)] Og daimkuler[8D]

Fikk jo nesten lyst til å hente meg en, men har akkurat kommet av tredemøllen...Så da ville jo vinninga gå opp i spinninga[:-]

Men kan ikke love at isen får være i fred, sitter her alene mens gubben jobber sent...

Og det som ingen ser er det ikke kalorier i

Åååhhh.. Daimkuler *sikle*

ORIGINAL: Joffen

Ang is så har jeg en boks med sørlandsis tricolor[:D][:D] Og iskjeks[:)][:)] Og daimkuler[8D]

Fikk jo nesten lyst til å hente meg en, men har akkurat kommet av tredemøllen...Så da ville jo vinninga gå opp i spinninga[:-]

Men kan ikke love at isen får være i fred, sitter her alene mens gubben jobber sent...

Og det som ingen ser er det ikke kalorier i

ååååå. får jeg lov til å komme en tur[8D] fikk kjempe lyst på daim is.... lover å ikke si no til mannen din om du spiser is med meg[;)] heehe

Bare til å komme det[:D] Men gubben har kommet hjem...

Besøk er faktisk alltid en god grunn til å spise is

det er sant..

da kommer jeg[;)] hehe

Back
Topp