kr.sand
Glad i forumet
jeg er en lykkelig eier av en kosen og morsom perser. Han er altså innekatt pga rasen, og har aldri vært ute alene(har hatt han med til dyrelegen liksom)Han sitter på rumpa hver dag og holder potene på kanten av vinduet og speider ut i hagen etter andre katter(de dukker opp i ny og ne) og ligner veldig på de små dyrene i ørkenen som sitter på halen og speider(husker ikke navnet)
I alle fall, i dag hadde vi besøk, og han hadde kommet gjennom veranda døren. Plutselig satt sebastian og kikket igjennom vinduet da... fra feil side av døren. haha, full i snø i pelsen og så litt forskrekket ut stakkars..
aner ikke hvor lenge han hadde sittet der jeg, men det var litt morsomt stakkars. litt uvant situasjon for han det der ja[:)]
I alle fall, i dag hadde vi besøk, og han hadde kommet gjennom veranda døren. Plutselig satt sebastian og kikket igjennom vinduet da... fra feil side av døren. haha, full i snø i pelsen og så litt forskrekket ut stakkars..
aner ikke hvor lenge han hadde sittet der jeg, men det var litt morsomt stakkars. litt uvant situasjon for han det der ja[:)]