Haha!!!

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
I hele sommer har sambo venta på at kvigene skulle stikke av fra beitet i nattens mulm og mørke, men det har ikke skjedd. Før idag...[8D][:-] 19 kviger og 2 okser spredte seg utover i et stort område, og de 2 oksene og 6 av kvigene var på bytur i dag morges.... Men de kom hjem på egen hånd, etter å ha vandret litt i hovedgata, beita litt på plena utafor Rema, og vandret litt i diverse kornåkre på sin vei....[8D] Heldigvis er det rolige dyr, og de har heimvett!
På bildet under er de på ferjeleiet og rusler![8D]

Fra sambo fikk den første tlf i dag og til alle 21 dyra var hjemme igejn, gikk det bare 3 timer!!![:D][:D]

Hahahahha - herlig!!
Godt det er hjemmekjære dyr [;)]

Fikk latterkrampe da jeg så bildet på FB ja!!!![:D] Og vi har ledd av hele episoden, både jeg, sambo og ene naboen som kom innom![8D]

Hehe, akkurat som å se her dette..[:)] Plutselig vandrer det kyr utenfor kjøpesenteret og skolen her[8D]

hehe, godt de kom fort hjem igjen! Dere blir vel dagen snakkis i bygda? [:D]
Kyr som vandrer på egenhånd kan komme LANGT! Husker jeg var budeie på Tynset, der dro ene kvigeflokken min en tur til Tolga.... der er noen mil!

Snakkis ja...[;)] Står iallefall om det i lokalavisa!!!![:D][8D] http://www.fosna-folket.no/samferdsel/article1259550.ece

hehe, dere er kjendisene idag da [:D] tror jeg hadde kikket veldig hvis det skjedd her haha!

[:D] Det var jo et kult bildet! Hadde fått bestilt det og hengt det på veggen. [:D]

Får håpe dere slipper flere byvadringer av de firbente... er jo litt stress å fange de inn igjen!

ha ha...

Hihihiiiii [:D]
Årets ku-ferie altså!! Jaja, men de trengte vel å se noe annet en beitet de også?[:D]
Flinke som kommer hjem alle sammen etter 3 timer da, de vet når leggetiden er?[;)][:D]

hahaha, så utrolig bra[:D]

hehe de ville vel bare ha litt mere frihet[8D] her er det hestene som stikker av[&:] å det litt for ofte[:-]

Haha herlig, klart de må ut å se seg om [:D]

Back
Topp