Haha! Tok et magebilde...

Jeg prøvde meg på magebilde så tidlig i mitt forige svangerskap. Aldri mer ;) starter ikke å fotografere før det ikke er tvil om at det er baby i magen og ikke bare min mage ;)

Men såklart så er det de som ikke har det "lille ekstra" på magen som jeg har, som fint kan vise den frem i det offentlige :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde meg på magebilde så tidlig i mitt forige svangerskap. Aldri mer ;) starter ikke å fotografere før det ikke er tvil om at det er baby i magen og ikke bare min mage ;)

Men såklart så er det de som ikke har det "lille ekstra" på magen som jeg har, som fint kan vise den frem i det offentlige :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tatt et med pos test for å ha å sammenligne med fremmover :p ellers er jeg kun oppblåst til tider, ellers like slank som før pos test :)

♡02.03.2015♡

Nei, uff.. :-p skulle bare vise at jeg ser gravid ut FØR babymagen er kommet :-p den babymagen har jeg hatt siden Ks'et i nov08 :-/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her er jeg i uke 17 i forrige svangerskap :) dog 15kg mindre enn hva jeg er nå :-/ her er babymagen kommet frem også :-D

Vedlegg

• 1405403428615.jpg
    1405403428615.jpg
    8,6 KB · Visninger: 92
ImageUploadedByBV Forum1405420669.755897.jpg
Her er min babymage, og i dag spurte mamma om det var en baby inni der... Hvor lenge greier jeg å holde det skjult mon tro? :P

Bruker den der tulletelefonen.

å her er min raaaser opp i vekt! Men er min 5 graviditet (4 som har gått til grunne) så vet ikke om kanskje magen kommer litt raskere.. Ble fort stor i mars!

(Tror siden klikka litt her)

❤️ Mars 2015 ❤️

Åh, dere er heldige som ser fremgangen så fort! :-D kommer vel ikke til å se noe babymage før etter uke 25 hær i gården :-/ minst!
Her er jeg i går, 4+6, og babymagen har IKKE ( :( ) kommet frem enda.. it's aaall mine :-(

Vedlegg

• 1405450390712.jpg
    1405450390712.jpg
    49,3 KB · Visninger: 66
Nå spør jeg kanskje litt dumt her men er det vanlig å ha mage så tidlig? Leser og leser at det ikke skal være mulig før 12uke men her både ser og kjenner jeg og mannen en liten kul over skambeinet og under den normale mage liksom... Trodd det har vært sååå unormalt og begynt å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg tror...

Nå spør jeg kanskje litt dumt her men er det vanlig å ha mage så tidlig? Leser og leser at det ikke skal være mulig før 12uke men her både ser og kjenner jeg og mannen en liten kul over skambeinet og under den normale mage liksom... Trodd det har vært sååå unormalt og begynt å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg tror...

Er vel den berømte oppblåste magen som somregel kommer så tidlig :) også roer den seg litt, før selveste babymagen kommer.. :)

Kun oppblåsthet:)

♡02.03.2015♡

Jepp! Luft, luft og atter luft! Men er jo på en måte en gravidmage, for det hører jo med i pakka :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Back
Topp