Elisabeth87
Gift med forumet
*poff*
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prøvde meg på magebilde så tidlig i mitt forige svangerskap. Aldri merstarter ikke å fotografere før det ikke er tvil om at det er baby i magen og ikke bare min mage
Men såklart så er det de som ikke har det "lille ekstra" på magen som jeg har, som fint kan vise den frem i det offentlige
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Nå spør jeg kanskje litt dumt her men er det vanlig å ha mage så tidlig? Leser og leser at det ikke skal være mulig før 12uke men her både ser og kjenner jeg og mannen en liten kul over skambeinet og under den normale mage liksom... Trodd det har vært sååå unormalt og begynt å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg tror...
Nå spør jeg kanskje litt dumt her men er det vanlig å ha mage så tidlig? Leser og leser at det ikke skal være mulig før 12uke men her både ser og kjenner jeg og mannen en liten kul over skambeinet og under den normale mage liksom... Trodd det har vært sååå unormalt og begynt å lure på om jeg er lengre på vei enn jeg tror...